Web Analytics Made Easy - Statcounter

تداوم اعتصاب در بخش حمل و نقل فرانسه به ویژه پایتخت این کشور میلیون‌ها نفر از جمله گردشگران را با مشکلات بسیاری مواجه ساخته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ادامه اعتصاب‌های سراسری در فرانسه به ویژه در بخش و حمل و نقل روز شنبه ساکنان فرانسه و گردشگران را با مشکل مواجه ساخت.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، هرچند مشکلات تردد کمی بهبود یافته و نیمی از قطارهای تندرو حرکت کرده‌اند، اما قطارهای منطقه‌ای از جمله در شهر پاریس پایتخت فرانسه کماکان در اعتصاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین  ۸ خط از ۱۴ خط ایستگاه‌های متروی پاریس نیز امروز بسته بود.

 

این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود روزهای آتی به مناسبت ایام کریسمس میلیون‌ها فرانسوی برای سفر با مشکلاتی مواجه شوند. اینک بسیاری به دنبال گزینه‌های دیگر از جمله سفر با خودروهای اجاره‌ای یا شرکت‌های اتوبوس‌رانی هستند.

 

به نوشته آسوشیتدپرس،در حالی‌که گفت‌‌وگوها بین رئیس جمهور و وزیر کار این کشور به شکست انجامیده، اکثر اصناف  بخش حمل و نقل خواستار ادامه اعتصاب‌ها در ایام تعطیلات سال نو میلادی شده‌اند.

«امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه نظام فعلی مستمری بازنشستگان را بسیار پرهزینه و ناعادلانه خوانده و مدعی است که قصد دارد نظامی ساده طراحی کند که در آن همه مستمری‌بگیران از حقوق برابر برخوردار باشند. با این وجود، اتحادیه‌های کارگری می‌گویند زیر بار طرح جدید که سن بازنشستگی را افزایش داده و مزایای بازنشستگان را پایین می‌آورد، نمی‌روند. با وجود ادامه اعتصاب، دولت فرانسه اعلام کرده که از طرح اصلاح نظام بازنشستگی کوتاه نمی‌آید. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: فرانسه حمل و نقل کریسمس اعتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم

صحبت های یک هوادار سپاهان را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • نخست وزیر جوان فرانسه هم نتوانست ماکرون را از مشکلات برهاند
  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ تلفن هوشمند چگونه چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • میزگردافتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی
  • سخنگوی کرملین: پیشنهادی برای آتش بس در زمان المپیک دریافت نکرده ایم
  • طوفان امارات را مختل کرد + عکس
  • سایه شوم اعتصاب‌های گسترده بر سر بازی‌های المپیک پاریس