Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید شاهرخی با اشاره به حوادث اخیر در کشور بیان داشت: پس از اعلام قیمت بنزین، تجمع یا اعتراضی در استان همدان نداشتیم که نیاز به پیگیری داشته باشد. 
وی در بخش دیگری از گفت‌وگو با اشاره به اقدامات استانداری همدان درخصوص طرح باز آفرینی شهری نیز بیان داشت: برای اجرای این طرح، نقاط دهگانه‌ای در سطح استان شناسایی و نقشه برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  وی با بیان اینکه در ۱۰ شهرستان، چهار هزار و ۵۰۷ هکتار در محدوده باز آفرینی شهری قرار گرفته‌اند، افزود: استانداری، شهرداری، وزارت راه و شهرسازی در استان و همه دستگاه‌های مرتبط، روی این پروژه کار می‌کنند. شاهرخی گفت: حوزه کالبدی و تاسیسات عمومی در سطح استان برای بهسازی بافت‌های فرسوده با بخش خصوصی مشارکت دارند.  استاندار همدان تصریح کرد: اجرای طرح باز آفرینی شهری در این استان پیشرفت خوبی داشته است. همدان از استان‌های پیشرو در اجرای این طرح است.  23231 کد خبر 1333756

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تجمعات اعتراضی بنزین استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود

ایوب ترک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی شهری و رفع مشکلات و نیازهای شهروندان طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در نقاط مختلف شهر در دست اجرا است.

وی تسریع در تکمیل پروژه‌ها را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در همین راستا با استفاده و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، برای تسریع در تکمیل پروژه‌های عمران شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: مدیریت شهری در سال جاری به طور جد امورات خدمات شهری، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و از همه مهم‌تر زیبا سازی و توسعه مبلمان شهری را به عنوان اولویت‌های اول خود قرار داده است.

ترک‌زاده بیان کرد: نظارت کافی بر اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد تا هم شاهد کیفیت بالای اجرای پروژه‌ها باشیم و هم سرعت بالاتری را در اجرای آن داشته باشیم.

کد خبر 6081887

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان
  • کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور فرسفج خیرآباد
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد