Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کیهان، شبکه توئیتر اعلام کرد که هزاران اکانت (حساب) کاربری از رژیم سعودی را بسته و گفت که این حساب‌ها بخشی از یک عملیات بزرگ جنگ روانی حکومتی علیه ایران بوده‌اند. یعنی به قول معروف آش آن‌قدر شور بوده که گویا خان هم صدایش درآمده است!

البته این همه ماجرا نیست و در حالی که این شبکه به اصطلاح اجتماعی مدعی شده اطلاعات مربوط به حدود ۶ هزار اکانت (حساب) رژیم آل‌سعود را بطور عمومی‌منتشر کرده، اما از طرف دیگر می‌گوید این 6 هزار حساب توئیتری فقط بخشی از یک شبکه عظیم اینترنتی است که شامل ۸۸ هزار اکانت (حساب) می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی شبکه بزرگ یاد شده حدود 15 برابر اکانت‌های بسته شده توئیتر وسعت دارد! یا به عبارت دیگر هم اینک 82 هزار اکانت (حساب) توئیتری از سوی رژیم آل‌سعود علیه ایران فعال بوده و جنگ روانی عظیمی‌که این روزها در مقابل مردم ایران قرار دارد را هدایت می‌کنند.

جنگ روانی که هر روز و هر ساعت برروی مسئله یا موضوعی در ایران زوم کرده و صدها و هزاران توییت و پست جعلی و عکس و فیلم نامربوط، درون فضای اینترنت پمپاژ می‌کنند و متأسفانه گروهی نیز در داخل کشور، آگاهانه و یا ناآگاهانه در بازنشر این مطالب به‌عنوان عامل بی‌جیره و مواجب آل‌سعود عمل می‌کنند.

بنا به اعلام توئیتر این حساب‌ها عمدتاً به زبان عربی می‌نویسند اما در عین حال برای مخاطب غربی هم محتوا تولید کرده وموضوعات مربوط به تحریم‌های ایران از جمله محورهای کار این اکانت‌ها (حساب‌ها) است.

توئیتر می‌گوید این حساب‌ها عمدتاً به بزرگنمایی مضامینی درباره ایران یا در حمایت از حکومت عربستان پرداخته و به‌طور فعالانه و با استراتژی تهاجمی ‌درگیر «لایک» زدن، نظر دادن و ریتوییت هستند.

به این‌ترتیب مشخص می‌شود آنچه این روزها اکثر حجم فضای شبکه‌های به اصطلاح اجتماعی را پر کرده، به ناکارآمدی و بی‌تدبیری و سوءمدیریت مسئولان دولتی، دامن زده و اغتشاش ذهنی و روانی جامعه را باعث می‌گردند، از کجا و کدامین منابع ناشی می‌شوند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطوان: تهدید اسرائیل علیه ایران جنگ روانی است

عبدالباری عطوان تحلیلگر مسائل جهان عرب دوشنبه شب گفت که تهدید‌های رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران پس از پاسخ تهران به این رژیم در پی تجاوز آنها به کنسولگری تهران در دمشق سوریه با عنوان عملیات نظامی «وعده صادق»، جنگ روانی است.

عطوان در پیام تصویری جدید خود با تمجید دوباره از پاسخ نظامی ایران به رژیم پوشالی صهیونیستی، قدرت نمایی نظامی سپاه پاسداران ضد دشمنان قسم خورده ایران را تاریخی خواند و از پس لرزه‌های این عملیات در محافل صهیونیستی در اراضی اشغالی پرده برداشت.

وی درباره ادعای صهیونیست‌ها درباره حمله قریب الوقوع به خاک ایران در واکنش به پاسخ نظامی ایران را فضاسازی و جنگ روانی دستگاه‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها عنوان کرد.

سردبیر روزنامه رأی الیوم، رژیم صهیونیستی را یک رژیم از هم فروپاشیده در برابر ایران به عنوان یک کشور قدرتمند تأثیرگذار در سطح منطقه دانست و مهمترین رخداد مواجهه نظامی اخیر ایران ضد رژیم صهیونیستی را در رویارویی مستقیم و بدون بهره گیری تهران از بازوان منطقه‌ای محور مقاومت بیان کرد.

عطوان افزود: عملیات شنبه شب ایران ثابت کرد که (رژیم) اسرائیل هرگز توانایی دفاع از خود در برابر رهگیری موشک‌های بالستیک و پهپادی ایران بدون بهره گیری از متحدان کلاسیک خود از جمله آمریکا، فرانسه، انگلیس در حریم هوایی اردن را ندارد.

این تحلیلگر جهان عرب با اشاره به خیانت دولت اردن به آرمان فلسطین و همدستی با (رژیم) اسرائیل و متحدان این رژیم در تلاش برای رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های ایران، از وجود ۱۶ پایگاه نظامی متحدان اسرائیل از جمله آمریکا، فرانسه و انگلیس در خاک اردن برای مقابله با ایران خبر داد.

وی همچنین درباره قدرت ویرانگر کلاهک‌های انفجاری موشک‌های ایران در اصابت به اهداف تعیین شده در (رژیم) اسرائیل، گفت: اگر ساکنان اسرائیل ویدئو‌های ثبت شده از قدرت تخریبی و حجم ویرانی ناشی از موشک‌های ایرانی به دو پایگاه هوایی در نواتیم و دیگری در صحرای نقب را مشاهده کنند، ۴ میلیون شهرک نشین؛ یعنی نیمی از ساکنان اسرائیل به پناهگاه‌ها پناه می‌برند.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • هشدار شبکه شاد به کاربران: به پیام‌های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • رسمی؛ اردن به خیانتش علیه ایران اعتراف کرد
  • عطوان: تهدید اسرائیل علیه ایران جنگ روانی است
  • پیامی عجیب که کلاهبرداران برای کاربران شاد ارسال کردند
  • اعتراف به جنگ روانی فوق‌العاده ایران در عملیات وعده صادق
  • سرنوشت حساب افراد در شبکه‌های اجتماعی پس از مرگ آنها چیست؟
  • اعتراف انگلیس به همکاری با اسرائیل برای مقابله با ایران
  • اجازه انتشار تصاویر را نداریم ... ؛  اعتراف شبکه ۲۴ اسرائیل
  • واکنش توئیتر سایت رهبری به آغاز حملات پهپادی ایران علیه اسرائیل
  • معاون رئیسی در شبکه غیرقانونی از قانون نوشت