Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شیروان از کشف یک مورد کیک حاوی قرص مشکوک در یکی از مدارس ابتدایی این شهرستان خبر داد. ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، عبدالرضا هدایتی‌نیا اظهار داشت: در یکی از مدارس دخترانه مقطع ابتدایی شیروان حسب اعلام مسئولان مدرسه یک مورد کیک حاوی قرص مشکوک با برند تجاری یکی از کارخانجات خراسان رضوی توسط یک دانش آموز شناسایی و کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرص‌های مشکوک در کیک به سمنان رسیدکیک‌های آلوده در برخی از مدارس شهر نطنز مشاهده شدلرستان| کیک‌های آلوده به قرص در شهرستان رومشکان مشاهده شد

وی تصریح کرد: کیک کشف شده برای تشخیص نوع و مواد به کار رفته در قرص جاسازی شده درون آن و بررسی این مسئله که این قرص حین فرایند تولید داخل کیک تعبیه شده یا پس از خروج از کارخانه در آن قرار گرفته، به شبکه بهداشت شیروان ارسال شده و منتظر نتیجه آزمایش‌های تخصصی هستیم.

هدایتی نیا ضمن هشدار به تمام مردم استان و شهرستان شیروان مبنی بر این که چنان چه موارد مشکوک مشابهی را مشاهده کردند مراتب را به مراجع قانونی گزارش دهند، خاطرنشان کرد: این اقدام شاید با هدف تشویش اذهان عمومی و ایجاد احساس ناامنی روانی در جامعه طراحی شده و ممکن است از  اغراض و مطامع خاصی ناشی شده باشد. بنابراین هوشیاری در برابر این گونه اقدامات و گزارش به موقع به مراجع قانونی می تواند در شناسایی عوامل ذی مدخل در این ماجرا و دستگیری آنان نقش مؤثری را ایفا کند.

دادستان عمومی و انقلاب شیروان با اشاره به رسالت ذاتی دستگاه قضایی در صیانت از حقوق عامه اعلام کرد: دستگاه قضایی به طور دقیق و پیوسته پیگیری های لازم را درباره  منشأ بروز این رویداد مشکوک انجام می دهد و در صورت شناسایی مسببان، بدون اغماض و مماشات با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه

 ابوالقاسم اکبری با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی گفت: با هدف حفظ سلامت دانش آموزان، همه اردو‌های مدارس در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ لغو شد.

هر ساله مدارس خراسان شمالی در اردیبهشت ماه اردوی دانش آموزی را برنامه ریزی می‌کنند.

خراسان شمالی ۹۳ هزار دانش آموز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا