Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم سال تحصیلی تا 6 دی ماه خبر داد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ثبت‌نام برای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم سال تحصیلی تا ۶ دی ماه تمدید شده است، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه با سامانه منادا به نشانی monada.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iau.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تنها به درخواست هایی که از طریق سامانه منادا ارسال شود، رسیدگی می شود، گفت: دانشجویان پس از مطالعه شیوه‌نامه نقل و انتقالات، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و از طریق سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir نتیجه درخواست خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه آزاد ثبت نام نقل و انتقال تمدید ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان برادر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت هفت تیم ملایر، همدان، سنندج، کرمانشاه، اراک، بیجار و خرم آباد از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایربرگزار و در نهایت تیم‌های خرم‌آباد و کرمانشاه به دیدار رده‌بندی و تیم‌های ملایر و اراک به دیدار نهایی راه یافتند.

در این مسابقات تیم کرمانشاه به مقام سوم دست یافت، تیم ملایر دوم شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک مقام قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی