Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: قرار دادن ثبت جهانی توس به عنوان نام تیم خراسان بسیار بیشتر از هزینه ای که برای تیم شد، دستاورد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسعود ریاضی در حاشیه مجمع سالیانه هیئت کشتی استان اظهار کرد: در جلسه مجمع کشتی استان که با حضور دبیر، رئیس این فدراسیون و فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، عملکرد دوساله هیئت ارائه و با اکثریت آرا اعضای مجمع به تایید رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه خطوط کلی فعالیت های رشته کشتی توسط دبیر، رئیس فدراسیون بیان و حمایت های او باعث دلگرمی ما در استان شد.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی در خصوص تیم لیگ برتری استان بیان کرد: این موضوع که هیئت نباید تیم داری کند، حرف درستی است ولی داشتن تیم برای ایجاد انگیزه و یک ویترین مناسب برای استان، ضروری بود.

ریاضی ادامه داد: امیدوارم فضای کشتی آنقدر گرم شود که اسپانسر ها پای کار بیایند و حتی بتوانیم بیش از یک تیم در لیگ برتر داشته باشیم.

وی در خصوص نام تیم به عنوان یک کار فرهنگی نیز گفت: قرار دادن نام تیم به ثبت جهانی توس یک کار فرهنگی بود که به کمک ورزش انجام شد و بازخورد بسیار خوبی در فضای اجتماعی داشت. به جرات می‌توانم بگویم بسیاری از فعالیت های فاخر مدیریت شهری توسط مردم دیده نمی‌شود.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی ادامه داد: قرار دادن ثبت جهانی توس به عنوان نام تیم خراسان بسیار بیشتر از هزینه ای که برای تیم شد، دستاورد داشت.

ریاضی در خصوص وضعیت خود در کشتی نیز تصریح کرد: اگر من کاری را بر عهده بگیریم تا پای آبرویم مسئولیت آن را می‌پذریم و از زیر بار آن شانه خالی نخواهم کرد.

وی اضافه کرد: هر کسی می‌‎داند که باید به کشتی پایه پرداخته شود ولی اینکه بعضی ها با حضور تیم استان در لیگ برتر گفتند که به پایه ها پرداخته نمی‌شود، باعث سو تفاهم در بین افرادی که در خانواده کشتی حضور ندارند، خواهد شد.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم کشتی خراسان که ظرفیت تبدیل شدن به قطب کشتی کشور را دارد، به جایگاه واقعی خودش نزدیک تر کنیم و با گرم کردن تنور کشتی از سال های آینده شاهد حضور اسپانسر ها در این رشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان رضوی کشتی لیگ برتر مشهد ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی - اجتماعی و سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست خبری نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه به تشریح برنامه‌های نمایشگاه که با حضور شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شود پرداخت و گفت: مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه ساعت ۹:۰۰ روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت علمی ریاست جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی در سالن همایش‌های هتل ارم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عادل ادامه داد: بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان مورد حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه هستند. جوانان نخبه در این شرکت‌ها حضور دارند. طرح‌های این نخبگان به واسطه نداشتن پشتیبانی مالی راکد مانده بود، که امروزه این شرکت‌ها دفتری را در سازمان اوقاف مستقر کرده‌اند. 

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: از ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف دعوت شده و محور اقدامات این نمایشگاه معرفی تولیدات داخلی با قیمت مناسب است. از دیگر بخش‌های نمایشگاه می‌توان به ارائه آثار قدیمی و تاریخی وقفنامه‌ها، نحوه شکل‌گیری وقف، حفظ العین، مولدسازی و اجرای نیت اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه