Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، مریم بخشی به سمت دبیر شورای حمایتی و پشتیبانی المپیاد دانشجویان دختر و پسر کشور منصوب شد .

مرتضی ورزلدوست افزود: با توجه به اینکه پانزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور تابستان سال آینده در گیلان برگزار خواهد شد، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به عنوان دبیر شورای حمایتی و پشتیبانی المپیاد منصوب شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به انتصاب مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان به عنوان دبیر شورای پشتیبانی المپیاد دانشجویان کشور، امیدواریم با بسیج تمامی امکانات شاهد برگزاری شایسته این رویداد مهم کشور در گیلان باشیم.

وی بیان کرد: به هرحال تمام هدف ما برگزاری مسابقات مهم کشوری و بین المللی در سطح کیفی بسیار بالا در گیلان و میزبانی شایسته از این رقابت ها می باشد و با توجه به اینکه سال آینده المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر در گیلان برگزار می شود ، سال جاری نیز مسابقات مهمی را در این استان برگزار خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو که رقابت های گزینشی المپیک نیز محسوب می شود و همچنین مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر دیگر رقابت های بسیار مهمی است که تا پایان سال جاری در گیلان برگزار خواهد شد.


 

برچسب‌ها رشت ورزش المپیاد دانشجویان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ورزش المپیاد دانشجویان گیلان رشت ورزش المپیاد دانشجویان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان واقعی شهدا هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین شامگاه سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مجتمع لاله برگزار شد، اظهار داشت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات غرورآفرین وعده صادق افتخارآفرینی و حماسه‌سازی تاریخی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی بود که بار دیگر عظت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: وقتی که ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی افتخارآفرینی می کنند این سپاهیان عزیز هستند که حامی و مشوق همیشگی‌شان هستند.

اعلایی مقدم یادآور شد: امروز نیز همه مردم خاصه جامعه ورزشی استان قزوین این افتخار آفرینی بزرگ (عملیات وعده صادق)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزشی استان قزوین قدردان خانواده‌های معظم شهدا بوده و تا به امروز نیز بسیاری از مدال‌آوران مسابقات جهانی و کشوری مدال‌های خود را با افتخار به خانواده‌های معظم شهدا اهدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، افزود: ورزشکاران خوب می‌دانند که وارثان کدام بزرگ مردان هستند و همیشه یاد و خاطره شهدا را در در مجامع بین‌المللی ورزشی زنده نگه می‌دارند.

به گزارش تسنیم، در پایان این یادواره شهدا از کتاب مدالی از جنس پلاک(خاطره شهدای ورزشکار استان قزوین)که با حمایت سپاه صاحب الامر(عج) و شهرداری قزوین چاپ و منتشر شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است