Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@21:57:14 GMT

لیست خرید سپاهان با ستاره هایی از ذوب و قطر

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۵۶۲۹

لیست خرید سپاهان با ستاره هایی از ذوب و قطر

برخلاف شایعات به راه افتاده صدرنشین لیگ هیچ برنامه ای برای جذب ستاره های پرسپولیس ندارد و بیشتر ترجیح می دهد روی گزینه های دیگری تمرکز کند.

به گزارش "ورزش سه"، روزها قبل از باز شدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات لیگ برتر گمانه زنی و شایعات جابه جایی مهره های مشهور حاضر در این رقابت ها نقل محافل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین شایعات داغ بار دیگر اطراف اردوی تیم های بزرگ و پرطرفدار که دست بر قضا از مدعیان قهرمانی این فصل نیز هستند، بیشتر از همه تیم ها شنیده شد از جمله جابه جایی بازیکن میان دو رقیب دیرینه و سنتی در اتوبان تهران – اصفهان.


سپاهان و پرسپولیس که در فصل جاری هم رقابت نزدیک و فشرده ای در کورس قهرمانی دارند حالا با ورود به پنجره زمستانی در محاصره اخبار و شایعاتی قرار داشتند که از تلاش یکی از این دو باشگاه برای جذب مهره ای سرشناس از اردوی رقیب بود، اقدامی که هم تیم خودشان را تقویت می کرد هم باعث تضعیف یکی از رقبای اصلی در کورس قهرمانی می شد. از جمله این اخبار داغ و شایعات پیرامون بازیکنی می گشت که با وجود روزهای نه چندان خوب در نیم فصل اول با پیراهن پرسپولیس حالا سپاهان را مشتری خود می دید.


شایعات از قرار گرفتن نام امید عالیشاه یکی از کاپیتان های این فصل پرسپولیس در سبد خریدهای زمستانی جنجال ها و درگیری های لفظی زیادی میان دو باشگاه رقم زد، اتفاقی که سال ها همگان شاهد آن بودند اما این بار با شعله بیشتری همه نگاه ها را به خود معطوف کرد. در این بین اما سپاهانی ها که از ابتدا هم برنامه ای برای جذب بازیکن از تیم های تهرانی نداشتند به خصوص از پرسپولیس در اولین گام با انتشار توئیتی در توئیتر رسمی این باشگاه به گمانه زنی ها و شایعات اخیر واکنش نشان دادند بلکه کمی از سروصداها بخوابد.


 توئیتر رسمی باشگاه سپاهان در واکنش به این شایعات نوشت: « ما در سپاهان بر اساس نیاز تیم و دستور سرمربی دست به تغییر می زنیم. بنا به نظر امیرقلعه نویی هیچ بازیکنی در لیست خریدهای نیم فصل سپاهان از تیم پرسپولیس حضور ندارد.» این اظهار نظر رسمی عملا آب پاکی بود روی دستان کسانی که شایعه کوچ عالیشاه از تهران به نصف جهان را به راه انداختند ضمن این که با این واکنش مشخص شد امیر قلعه نویی برای تقویت تیم پرستاره اش در زمستان نقشه های زیادی هم در سر دارد، نقشه هایی که کشف آن می توانست گره بسیاری از معادلات مجهول نقل و انتقالاتی لیگ برتر ایران را باز کند.


ژنرال برای تقویت تیم براساس نیازهایی که توئیتر رسمی باشگاه سپاهان به آن اشاره کرده بود روی جذب حداقل دو تا سه ستاره نسبتا معروف برنامه ریزی کرده از مدت ها قبل تحرکات برای توافق با آنها را آغاز کرد. از این جمع دو خرید قطعا داخلی و یک نفر هم در صورت امکان و تامین بودجه ارزی از خارج از ایران خواهد بود تا فهرست سپاهان برای نیم فصل دوم و ورود به ACL2020 کامل شود. اولین نام با توجه به ضرورت تقویت ساختار تدافعی پژمان منتظری کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی است، مدافعی که در چند مقطع با قلعه نویی کارکرده و امیر اعتقاد خاصی به توانایی های او برای سروسامان دادن به خط دفاع سپاهان در غیاب عزت پورقاز مصدوم دارد.

 


اما دیگر نامی که این روزها خیلی به اردوی سپاهان نزدیک شده است از رقیب همشهری یعنی ذوب آهن به گوش می رسد. دانیال اسماعیلی فر، بازیکنی که این روزها مشتریان زیادی دارد دومین ستاره ای خواهد بود که قلعه نویی در نظر دارد تا همچون محمدرضا حسینی از ذوب روانه سپاهان کند تا از این بازیکن چندپسته برای تقویت تیمش نهایت بهره را ببرد. اسماعیلی فر که با توجه به اتمام قراردادش در پایان فصل در تلاش است تا نیم فصل دوم را با پیراهن تیمی دیگر آغاز کند مسلما با اضافه شدن به سپاهان می تواند به یکی از بمب های زمستانی فوتبال ایران تبدیل شود.

 


حال با این تفاسیر می توان گفت قلعه نویی نه تنها نگاهی به جذب بازیکن از تیم های مدعی و رقیب در راه قهرمانی ندارد بلکه به دنبال جذب بازیکنانی است که بتوانند در پازل تاکتیکی او به تقویت زردها برای عبور از پیچ دشوار قهرمانی در نیم فصل دوم همین طور چالش هیجان انگیز آسیایی کمک کنند، تورنمنتی که سپاهانی ها بعد از غیبتی غیرمنتظره دوباره رویای درخشش در آن این بار در ورزشگاهی به زیبایی نقش جهان هستند.

ذوب آهن اصفهان پرسپولیس تهران فولادمبارکه سپاهان دانیال اسماعیلی فر امیر قلعه نویی(سرمربی) خریطیات پژمان منتظری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان پرسپولیس تهران فولادمبارکه سپاهان دانیال اسماعیلی فر امیر قلعه نویی سرمربی پژمان منتظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار

سپاهان در بدترین مقطع ممکن مقابل ملوان امتیاز از دست داد تا جام قهرمانی لیگ برتر را دو دستی تقدیم پرسپولیس کند.

طرفداری | سال گذشته سپاهان قهرمانی را دو دستی تقدیم پرسپولیس کرد.

در حالی که انتظار می رفت فصل گذشته سپاهان با ژوزه مورایس به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر برسد ولی در هفته های پایانی همه چیز تغییر کرد. در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ بیست و دوم سپاهان در خانه میزبان ملوان بود.

با توجه به بازی های سپاهان تا پایان فصل، انتظار می رفت این تیم بتواند عنوان قهرمانی را از آن خودش کند. در دیداری که ورزشگاه نقش جهان مملو از تماشاگر بود و سپاهان موقعیت های گلزنی را یکی پس از دیگری از دست می داد، زرد پوشان اصفهان در خانه تا دقیقه 87 از ملوان جلو بودند ولی غفلت مدافعان این تیم در دقایق پایان باعث سهیل فداکار گل مساوی تیم ملوان را به ثمر برساند.

این گل در نهایت پرسپولیس را به صدر جدول رقابت های لیگ برتر رساند و سرخ پوشان تهرانی که در سال 1402 همه مسابقات خود را برده بودند، تا پایان لیگ هم با پیروزی های متوالی قهرمانی لیگ برتر را به دست آوردند.

این بازی شاید بزرگترین حسرت سال 1402 سپاهانی ها هم باشد.

اطلاعات بازی هفته‌ بیست و هفتم مسابقات لیگ بیست و دوم؛ جام خلیج فارس بازی: سپاهان ۱-۱ ملوان تاریخ و زمان: دوشنبه 4 اردیبهشت ۱۴۰۲ / ساعت ۱8:۳۰ مکان: ورزشگاه نقش جهان داوران: مهدی سیدعلی - علی اکبر نوری - بهمن عبداللهی - وحید زمانی - ناظر داوری: حیدر شکور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، ایگور کاتاتو، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو

سرمربی سپاهان: ژوزه مورایس

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، علی خوشکفا، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی پور، مجید عبدی، محمود مطلق زاده، میلاد شعبانلو، میلاد جهانی، امیرحسین یحیی زاده، سجاد بازگیر، سهیل فداکار

سرمربی ملوان: مازیار زارع

کارت زرد: امید نورافکن (5) از سپاهان / پدرام قاضی پور (45) از ملوان

کارت قرمز: -

گل ها: شهریار مفانلو (۶۰) برای سپاهان / سهیل فداکار (۸۷) برای ملوان

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!