Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قدرت نوروزی اعلام کرد : امسال ۱۵۰ هکتار از اراضی بیابانی کلات مورموری و ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های جنگلی دینارکوه واقع در شهرستان آبدانان نهال کاری شده است.

او افزود: توسعه جنگل کاری، جلوگیری از افزایش بیابان، کم شدن کانون‌های ریزگرد‌ها و.. از مهمترین اهداف نهال کاری در شهرستان آبدانان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی تصریح کرد: با توجه به اینکه حفاظت و صیانت از اراضی ملی به عنوان مهم‌ترین وظیفه سازمانی به شمار می‌آید به منظور حفاظت از این اراضی و پیشگیری از هرگونه تخریب و تصرف، گشت‌های پیاده و موتوری پیشگیرانه وحفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری جهت حفاظت از اراضی ملی برقرار است.

شهرستان آبدانان در ۱۶۰ کیلومتری جنوب غربی استان ایلام با ۵۵ هزار نفر جمعیت دارای ۱۲۰ هزار هکتار عرصه جنگلی است

انتهای پیام/ه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیابان منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۷هزار و ۶۵۲ هکتار از اراضی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی، پلاک‌های کوچار لیاء، سعدالدین باقرآباد، حاجی آباد لیاء و سلطان آباد در شهرستان بوئین زهرا و بکندی و کشرود در شهرستان قزوین پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۰۹ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشت دانه‌روغنی‌کلزا در میاندوآب ۲ برابر شد
  • برداشت ۴ هزار تن گندم در بوشهر + فیلم
  • تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار از شالیزار‌های آمل
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • رفع تداخل ۷هزار و ۶۵۲ هکتار از اراضی استان قزوین
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • نشاء مکانیزه برنج در آستارا
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی چرام