Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:08:06 GMT

ضرورت تعیین تکلیف فضاهای آموزشی مازاد روستایی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۵۷۷۸

ضرورت تعیین تکلیف فضاهای آموزشی مازاد روستایی

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: فضاهایی که در روستاهای شهرستان متعلق به آموزش و پرورش است و استفاده نمی‌شود، باید در اختیار دهیاری‌ها قرار گیرد تا از آن‌ها استفاده بهینه شود.

حجت محمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره با اشاره به نفش موثر معلمان و آموزش و پرورش در ساختن آینده ایران اسلامی، گفت: معلمان بهترین لحظات زندگی خودرا وقف تربیت و علم‌آموزی دانش‌آموزان در مدارس می‌کنند؛ لذا باید اهتمام جدی برای حل مشکلات‌شان وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خرمدره با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه ورزش مدارس شهرستان در سال‌های اخیر، بیان کرد: در حوزه ورزش قدم‌های خوبی طی دو سال گذشته در خرمدره برداشته شده است، به طوری‌که در این مدت ۱۱ مورد فضای ورزشی در شهرستان ایجاد شده است.

وی به احداث چمن مصنوعی در روستای شویر که از مصوبات سفر استاندار زنجان به این روستا بود نیز اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه ورزشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که در دهه‌ فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول با تاکید بر این‌که فضاهای آموزشی در شهرستان باید متناسب با دانش‌آموزان و کلاس‌های درسی باشد، ادامه داد: امسال علی‌رغم کاهش اعتبارات تلاش شده مدارس فلق - آزادی و شهید کریمی در روستای نصیرآباد که از امکانات به روز و لازم برخوردار است، تحویل آموزش و پرورش شود.

محمدی با اشاره به وجود فضاهای بلااستفاده آموزش و پرورش در روستاهای شهرستان، تاکید کرد: فضاهایی که در روستاهای شهرستان متعلق به آموزش و پرورش است و استفاده نمی‌شود باید در اختیار دهیاری‌ها قرارگیرد تا از آن‌ها استفاده بهینه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حجت محمدی آموزش و پرورش خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!

 به گزارش تابناک، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: موسی‌الرضا کفاش معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت ارائه آموزش از طريق فضای مجازی در دوران کرونا گفت: یکی از موضوعات ‌حائز اهمیت‌ در دوران کرونا و روی آوردن الزامی مدارس به روش آموزش ‌غیر‌حضوری و مجازی دانش آموزان استفاده هوشمندانه و آگاهانه از فضای مجازی بود. 

وی تصريح كرد: این اقدام تا حدودی توانست به تحقق عدالت آموزشی، تقويت فرآیند یاددهی - یادگیری و ارتقای سطح تربیت فناورانه دانش‌آموزان كمك كند.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ‌افزود: موضوعی که اخیراً در برخی رسانه‌ها مطرح شده‌ و جامعه آموزش و پرورش را به خود حساس کرده، استفاده نامطلوب برخی از افراد از فضاي مجازي و پخش كليپ هایی كه حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان را مورد تعرض قرار داده است.

دیگر خبرها

  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان
  • تعیین تکلیف دستمزد معلمان حق‌التدریس
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند