Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان از طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی که پس از تصویب در جلسه سوم مهر مجلس شورای اسلامی مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود، مورد بررسی قرار دادند.
پس از بررسی چند پیشنهاد مختلف، نمایندگان مجلس به نتیجه نرسیده و برای بررسی بیشتر و رفع ایرادات شورای نگهبان به کمیسیون اجتماعی با ۱۲۲ رأی موافق، ۴۱ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۵ نماینده حاضر،  ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز نمایندگان در صحن علنی ۱۹ آبان ماه با اصلاحات صورت گرفته توسط کمیسیون اجتماعی در طرح تشکیل وزارت بازرگانی به منظور تامین نظر شورای نگهبان موافقت نکردند و طرح برای اصلاح بیشتر به کمیسیون ارجاع شد.

براساس این طرح از تاریخ تصویب این قانون احکام مربوط به ادغام دو  وزارت خانه بازرگانی و صنایع و معادن در قانون تشکیل دو وزارت خانه " تعاون، کار و رفاه اجتماعی" و "صنعت، معدن و تجارت" مصوب ۸ /۴/ ۱۳۹۰ لغو و وزارت بازرگانی تشکیل می‌شود و وزارت صنعت، معدن و تجارت از این پس به عنوان سابق وزارت صنایع، معادن و وزارت جهاد کشاورزی بدون تغییر با کلیه وظایف و اختیارات سابق به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت شورای نگهبان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس در دستورکار قرار گرفت که با موافقت وکلای ملت، این گزارش به قوه قضائیه ارجاع شد.

در حال تکمیل

کد خبر 6086035 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد