Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آسیب دیدگی امیر غفور و دعوت شهرام محمودی در آستانه رقابت‌های انتخابی المپیک به تیم ملی والیبال گفت: متاسفانه آسیب دیدگی امیر غفور در زمان حساسی عود پیدا کرد. غفور مهره تاثیرگذار تیم ملی است که شرایط خوبی در تیم باشگاهی‌اش نیز داشت و می‌توانست کمک زیادی به تیم ملی در انتخابی المپیک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آسیب دیدگی جزیی از ورزش حرفه‌ای است.

کارشناس والیبال ادامه داد: با توجه به شرایط خاص تیم ملی، حضور تیم‌های قدرتمند چین و استرالیا و نیاز مبرمی که والیبال داشت مجبور به دعوت از بازیکن با تجربه‌ای مانند شهرام محمودی برای جایگزینی غفور شدند.

وی افزود: در برهه زمانی حساسی قرار داریم و سرمربی تیم ملی با توجه به شرایط احساس نیاز کرد که بازیکن با تجربه‌ای را به تیم تزریق کند. محمودی در دور رفت رقابت‌های لیگ یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیمش بود.

شهنازی در پاسخ به این سوال که پس وقفه ایجاد شده در لیگ برتر چه سودی برا منافع ملی داشت در صورتیکه لژیونرها دچار آسیب دیدگی شدند و بازیکنانی مانند اسماعیل نژاد از اردو کنار گذاشته می‌شوند؟ گفت: بارها و بارها درباره وقفه رقابت‌های لیگ صحبت کرده‌ایم اما تصمیمی بود که گرفته شد و باید عملی می‌شد باشگاه‌ها کار سختی در ۵۰ روز تعطیلی برای آماده سازی بازیکنان دارند. به خاطر منافع تیم ملی باید از این تصمیم تبعیت کرد.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: امیدوارم شهرام محمودی در این شرایط حساس به تیم ملی کمک کند او بازیکن خوبی است. شاید جوانانی مانند اسماعیل نژاد شرایط خوبی داشته باشند اما در این مرحله نیاز به تجربه بازیکنی مانند شهرام محمودی است.

شهنازی در پایان گفت: آرزوی صعود تیم ملی به المپیک ۲۰۲۰ را دارم  و امیدوارم با شرایط پیش آمده تیم ملی بهترین عملکرد را داشته باشد. استرالیا در آلمان اردو زده است و تیم چین نیز از ابتدا مسابقات لیگ را تعطیل کرد. شرایط سختی در انتخابی المپیک داریم. تیم ایران روی کاغذ شانس اول کسب سهمیه است اما حریفان آسیایی برنامه ریزی و بازی های تدارکاتی خوبی دارند. امیدوارم تیم ملی با مدیریت و برنامه ریزی بتواند به المپیک صعود کند.

کد خبر 4804180 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرام محمودی تیم ملی والیبال ایران ناصر شهنازی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران وزارت ورزش و جوانان جام باشگاههای جهان والیبال کشتی فرنگی گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس کمیته ملی المپیک فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی

حاجی‌مراد گاتسالوف اعلام کرد که زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف از شرکت در مسابقات انتخابی روسیه که هفته آینده برگزار می‌شود، معاف شده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی روسیه برای انتخاب تیم اعزامی‌شان به المپیک نیز هفته آینده برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی روسیه به تازگی عنوان کرده که زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف از شرکت در این رقابت‌ها معاف شده‌اند، دلیلش نیز مصدومیت هر دو کشتی‌گیر عنوان شده است.

حاجی‌مراد گاتسالوف همراه با کمیته فنی کشتی روسیه این تصمیم را گرفته‌اند. سیداکوف ظاهرا از مسابقات جهانی بلگراد با آسیب‌دیدگی شانه دست به گریبان است، نایفونوف هم که سهمیه وزن 86 کیلوگرم را برای روس‌ها در مسابقات گزینشی اروپایی در باکو را گرفت، آسیب‌دیده است.

به نظر می‌رسد این دو کشتی‎‌گیر در یکی از تورنمنت‌های پیش رو که احتمالا مسابقات رنکینگ‌دار آخر باشد، پیش از حضور در المپیک محک خورده و آنجا صاحب دوبنده اوزان 74 و 86 کیلوگرم روسیه در بازی‌های المپیک شوند.

امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم