Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: بنا به سیاست اصلی این دانشگاه، تنها روی کارآفرینی و مهارت آموزی تاکید داریم.

مزدک‌راد ملکشاهی در نشستی خبری که امروز( اول دی)به مناسبت هفته پژوهش برگزا رشد، از برنامه ریزی‌های انجام شده برای حضور موثر این دانشگاه در نمایشگاه استانی هفته پژوهش خبرداد و اظهار کرد: در این نمایشگاه که طی روزهای دوم تا چهارم دی برگزار می‌شود، هشت مرکز علمی کاربردی استان کرمانشاه با رویکرد کارآفرینی به ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی خود می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی دانشگاهی مهارتی و نسل سوم است، بنابراین در این نمایشگاه نیز روی ماموریت‌های اصلی آن تاکید می‌کنیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گفت: دانشگاهی هستیم که نمی‌خواهیم مرزهای علم و دانش را جابجا کنیم و در این باره هم ادعایی نداریم، بلکه بیشتر روی دوره‌های مهارتی و کارآفرینی تاکید می‌کنیم، بنابراین در این نمایشگاه هم بخش مهمی از برنامه‌های ما مربوط به معرفی مشاغلی است که دوره‌های آموزشی آن را داریم.

وی معرفی دوره‌های شغل محور را از جمله برنامه‌های این دانشگاه در نمایشگاه هفته پژوهش اعلام کرد و گفت: طبق برنامه هر مرکز علمی کاربردی استان در این نمایشگاه تلاش خواهد کرد تا به معرفی یکی از مشاغلی بپردازد که دوره‌های آموزشی آنها را برگزار می‌کند.

راد ملکشاهی تصریح کرد: بخشی از این مشاغلی که معرفی می‌کنیم، شغل‌هایی جدید مانند بازی سازی کامپیوتری، تجهیزات پزشکی، کشف و پی جویی سرقت و... هستند که در حال حاضر دوره‌های آموزشی آنها را در مراکز دانشگاه علمی کاربردی برگزار می‌‎کنیم.

وی اضافه کرد: معرفی سه نفر از کارآفرینان برتر دانشگاه و حضور آنها در غرفه‌ای که در نمایشگاه داریم، از برنامه‌های دیگری است که در نمایشگاه امسال انجام خواهیم داد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین بنا داریم در این نمایشگاه مشاوره‌های شغلی و کسب و کار را به صورت رایگان به علاقمندان ارائه دهیم.

وی یادآورشد: هرکدام از مراکز علمی کاربردی استان که در این نمایشگاه حضور دارند نیز به فراخور حوزه فعالیتشان مشاوره‌های شغلی خواهند داد.

راد ملکشاهی در ادامه از برنامه ریزی‌ برای برگزاری شش رویداد کارآفرینی در مراکز علمی کاربردی استان تا اردیبهشت سال آینده خبرداد و گفت: پنج مورد از این تعداد رویدادهایی هستند که توسط مراکز علمی کاربردی استان تا پایان امسال برگزار می‌شوند و در نمایشگاه هفته پژوهش این رویدادها معرفی خواهند شد.

وی افزود: یکی دیگر از این رویدادها، رویداد کشوری نخود است که قرار بود در هفته پژوهش توسط  واحد مرکز استان برگزار شود، اما آن را به اردیبهشت و خرداد سال آینده موکول کردیم که زمان اولین برداشت نخود در استان است.

رئیس دانشگاه جامع علمی در ادامه تعطیلی مراکز علمی کاربردی دولتی به ویژه مرکز فرهنگ و هنر کرمانشاه را ضربه‌ای بزرگ به استان دانست و گفت: باتوجه به اینکه مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یکی از پرمخاطب ترین مراکز استان بود، برای همین برخی از رشته‌های آن را به مرکز همیاری منتقل کردیم و از سوی دیگر تلاش کردیم یک سرمایه گذار را برای راه اندازی مرکز فرهنگ و هنر داشته باشیم، اما این کار تاکنون به نتیجه رضایت بخشی نرسیده است.

وی در ادامه به پذیرش بهمن ماه این دانشگاه هم اشاره‌ای کرد و گفت: پذیرش بهمن دانشگاه قرار است بصورت تکمیل ظرفیت انجام شود و درهمان 93 رشته ای که ابتدای سال پذیرش داشتیم، پذیرش  انجام دهیم.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه جامع علمي كاربردي كرمانشاه هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد

 

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد خلج امیرحسینی رئیس مرکزجذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در نامه‌ای به رؤسای هیئت‌های اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها اعلام کرد: هیئت عالی جذب (شورای عالی انقلاب فرهنگی)، فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز دانشگاه آزاد را مورد بازنگری و اصلاح قرار داده است.

در این فرم، به مواردی همچون کیفیت محل تحصیل، معدل مقاطع تحصیلی، دوره پسا دکتری، جوانی، بومی بودن و محصولات پژوهشی اهمیت به سزایی داده شده و از موارد کلی و غیر قابل احصاء پرهیز شده است تا حتی الامکان امتیازات علمی مستند به مدارک معتبر بوده و احتمال سلیقه‌ای بودن آنها به حداقل برسد.

بر اساس این دستورالعمل، فرم خلاصه امتیازدهی علمی در سامانه مهر رضوی بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ توصیه رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برای جهش تولید
  • بررسی عوامل خارجی و داخلی در کاهش انگیزه پژوهشگران
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • تمرکز بارش‌ها تا ۱۲ فروردین در کدام مناطق کشور است؟
  • تمرکز بارش‌ها تا ۱۲ فروردین در کدام مناطق ایران است؟
  • بیش از ۱۰۰ مرکز قرآنی وابسته به انجمن قرآن‌پژوهی حوزه در قم فعال است
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان