Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان به مناسبت روز ملی حمل نقل و در راستای توسعه حمل‌ونقل پاک و ارتقا شاخص‌های حمل‌ونقل کیش، قرارداد راه‌اندازی سامانه دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند مابین شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش و یک شرکت دانش‌بنیان امضا شد.

مدیرعامل بین شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز ملی حمل‌ونقل به تلاش برای ارتقا شاخص‌های حمل‌ونقل کیش تأکید کرد و افزود: این طرح مبتنی بر حفظ محیط‌زیست و حمل‌ونقل پاک بوده و علاوه بر کمک به این امر می‌تواند به یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مقدس زاده راه‌اندازی این سامانه را نافی ایستگاه‌های فعلی و سنتی اجاره دوچرخه ندانست و آن را تکمیل‌کننده زنجیره حمل‌ونقل و گردشگری کیش اعلام کرد.

وی افزود: پس از 4 ماه مذاکره و بررسی شرایط این طرح مورد تائید قرار گرفته است و اجرایی شدن آن منوط به ارائه ضمانت‌نامه و انجام طرح طبق زمان‌بندی تا قبل از نوروز است.

بنا بر اعلام مدیر این شرکت دانش‌بنیان، 30 پارکینگ دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند در جزیره کیش راه‌اندازی خواهد شد و در فاز اول تا قبل از نوروز 700 دوچرخه وارد این ناوگان حمل‌ونقل خواهند شد.

قفل هوشمند، GPS، ضد سرقت، بدنه تمام اتوماتیک، بدون زنجیر بودن، سبکی و استفاده از نوع خاصی از لاستیک‌ها ازجمله امکانات و مشخصات این دوچرخه‌ها است.

کیشوندان می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن نسبت به بازگشایی قفل هوشمند، پرداخت هزینه و ... اقدام کنند.

استفاده از این دوچرخه‌ها محدودیت مبدأ و مقصد ندارد و در هرکجای جزیره امکان ترک دوچرخه و فعال کردن قفل هوشمند وجود خواهد داشت، البته با تحویل دوچرخه در پارکینگ‌ها هدایا و امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: اقدامات این منطقه در پشتیبانی و تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند سوخت، میزان نواقص قطعات ۵۷ جایگاه سوخت فعال در غرب خراسان رضوی را به زیر یک درصد رسانده است.
حمید مظفری نژاد گفت: کارگاه تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند این منطقه به عنوان یکی از ۱۰ کارگاه موجود در ۳۷ منطقه نفتی کشور، از سال ۱۴۰۰ به همت واحد سامانه هوشمند سوخت و مهندسی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به رفع نقص از هزار و ۸۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و پین پد منطقه سبزوار در سال گذشته افزود: در این چهارچوب هزار و ۵۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و ۳۰۰ پین پد با همت متخصصان سامانه در این کارگاه رفع نقص شده و در مدار توزیع سوخت قرار گرفته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • افزایش ۵/۵ برابری تعداد دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود
  • پیگیری کنترل سرعت شبکه حمل‌ونقل عمومی با استفاده از سامانه‌های هوشمند
  • تنظیم بازار اصفهان با سامانه‌های هوشمند
  • راه‌اندازی پروژه دوچرخه و موتور برقی اشتراکی در مناطق ۱۱ گانه شیراز