Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@04:00:15 GMT

علت توقف ۲۷ نماد بورسی چیست؟

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۸۴۶۷

۲۷ نماد معاملاتی در بورس اوراق بهادار در بازه زمانی ۱۳ شهریور ۹۵ تا ۲۶ آذر امسال به دلایل مختلف متوقف شده‌اند. البته پیش از این نماد‌های متوقف بورسی ۳۰ مورد بودند که طی روز‌های اخیر از تعداد آن‌ها کاسته شد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دلایل متوقف شدن نماد‌های بورسی تعلیق نماد معاملاتی، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده (انتخاب اعضا)، برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده (در خصوص تغییر سرمایه)، تغییرات بیش از ۵۰ درصد در ۱۵ روز متوالی، افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و برگزاری مجمع عمومی سالانه است.

علاوه بر نماد کنتورسازی ایران (آکنتور) که از تاریخ ۱۳ شهریور ۹۵ به علت تعلیق نماد معاملاتی متوقف شده است، نماد‌های کنترل خوردگی تکین کو (رتکو)، بانک انصار (وانصار)، لیزینگ ایران (ولیز) و سرمایه گذاری نیرو (ونیرو) نیز به دلیل تعلیق متوقف شده‌اند.

گروه دارویی برکت (برکت)، داروسازی اسوه (داسوه) و گروه صنایع بهشهر ایران (وصنا) نماد‌هایی هستند که به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف. و تولید مواد اولیه دارو پخش (دتماد)، لابراتوار دارو سازی دکتر عبیدی (دعبید) نماد‌هایی هستند که به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب. متوقف شده‌اند.

توقف نماد‌های پتروشیمی پارس (پارس)، گروه پتروشیمی س. ایرانیان (پترول)، گروه مپنا (رمپنا)، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان (غشصفا)، کاشی سعدی (کسعدی)، مبین انرژی خلیج فارس (مبین) و پتروشیمی نوری (نوری) به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده (انتخاب اعضا) بوده است.

برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده (در خصوص تغییر سرمایه) باعث توقف نماد‌های تولیدی چدن سازان (چدن)، فیبر ایران (چفیبر)، صنایع ریخته گری ایران (خریخت)، پالایش نفت بندرعباس (شبندر)، فرآوری مواد معدنی ایران (فرآور) و کارخانجات تولیدی شیشه رازی (کرازی) شده است.

چرخشگر (خچرخش)، ایرکا پارت صنعت (خکار) و تولید محور خودرو (خمحور) به دلیل تغییرات بیش از ۵۰ درصد در ۱۵ روز متوالی و پتروشیمی پردیس (شپدیس) به دلیل برگزاری مجمع عمومی سالیانه متوقف شداند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا انتخابات افغانستان اشرف غنی احد گودرزیانی نانسی پلوسی شاخص آلودگی هوا شب یلدا آلودگی هوا کولبری اورامان نماد متوقف بورسی بورس اوراق بهادار نماد معاملاتی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا انتخابات افغانستان اشرف غنی احد گودرزیانی نانسی پلوسی شاخص آلودگی هوا شب یلدا آلودگی هوا کولبری اورامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست هیات زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی خراسان رضوی در این مجمع  با بیان اینکه ۱۲ دوره مسابقه استانی در رده‌هایی سنی مختلف در شهرستان‌های استان خراسان رضوی برگزار می‌شودگفت: استان خراسان رضوی و شهر مشهد به دنبال میزبانی برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی است و در خواست این رویداد را هم به فدراسیون زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی ارائه کرده است.

فهیمی راد افزود: به دنبال تحول و حرکت نویی در این رشته هستیم و به همین منظور ۱۲ مسابقه در رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان را در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهیم کرد و اتفاقا شهر‌هایی که میزبانی این مسابقات را برعهده خواهند داشت هم مشخص شدند.

وی گفت:اتفاق بزرگ تری را هم برنامه ریزی کرده ایم و اگر فدراسیون قبول کند برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی آماه میزبانی هستیم و به همین منظور درخواست مان را هم به فدراسیون داده ایم و در کنار ان میزبانی مسابقات مرشدان کشور را هم درخواست کرده ایم

دیگر خبرها

  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • ایتالیا از اسرائیل خواست تا عملیات نظامی خود در غزه را متوقف کند
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم