Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@02:01:14 GMT

«هفت ونیم» به جشنواره داکا راه یافت

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۸۵۵۴

«هفت ونیم» به جشنواره داکا راه یافت

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی «هفت ونیم» به هجدهمین دوره جشنواره فیلم داکا در بنگلادش راه پیدا کرد. تاریخ انتشار: 12:36 - 01 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۹۱۷۰ به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی فیلم، «هفت و نیم» به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی در جشنواره فیلم داکا حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جشنواره ۱۱ تا ۱۹ ژانویه ۲۰۲۰ در بنگلادش برگزار می‌شود و فیلم سینمایی «هفت و نیم» در این جشنواره سه نمایش با حضور نوید محمودی به همراه جلسات پرسخ و پاسخ خواهد داشت. 
بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین از آخرین خبر از اثر جدید برادران محمودی  اینجا کلیک کنید این سومین حضور برادران محمودی در جشنواره فیلم داکا است. آن‌ها در سال ۲۰۱۶ جایزه بهترین فیلم را برای «چند متر مکعب عشق» از همین جشنواره دریافت کردند. 

«هفت و نیم» که محصول مشترک ایران و افغانستان است ماجرای زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان روایت می‌کند و قصه دخترانی است که جمعه شب مراسم عروسی آن‌ها برگزار شود، اما هر کدام از آن‌ها به نوعی درگیر مسئله‌ای هستند.

بازیگران «هفت و نیم» به ترتیب قصه‌ها عبارتند از: قصه شبانه: ندا جبرئیلی، شادی مختاری آتیه جاوید  قصه نگار: هستی مهدوی، محمدرضا غفاری  قصه ناهید: آناهیتا افشار، علی رضا کمالی نژاد  قصه فرشته: فرشته حسینی، حسین مهری، رویا جاوید نیا، هانیه قاسمی  قصه نیلوفر: شیدا خلیق، علی رضا استادی  قصه شکر: متین حیدری نیا، روژان تقی زاده  قصه راحیل: افسانه کمالی، زهرا بهروز منش، مهسا همتی، محیا صدرزاده، آرمیتا فروزنده، فاطمه صادقی.  سایر بازیگران:رضا احمدی، قاسم مربی، حامد اکبری، مصطفی اکبری، رضا اکبری و عرفان اکبری.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما کارگردان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهرشاد رنجبر که پیش از این با ساخت فیلم کوتاه «ناطق» جوایز داخلی و خارجی بسیاری را از آن خود کرده بود، این بار «چوپان» را روانه جشنواره‌های بین‌المللی می‌کند و در اولین گام در جشنواره آلمان حضور یافته است.
این جشنواره هر ساله در«BABELSBERG KONRAD WOLF » قدیمی‌ترین دانشگاه آلمان برگزار می‌شود و به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره دانشجویی در اروپا بستری برای فیلمسازان جوان فراهم می‌کند تا آثار خود را از سراسر دنیا به نمایش در بیاورند.
پنجاه و سومین دوره جشنواره«sehsuchte» از ۲۵ تا ۲۸ آوریل (۶ تا ۹اردیبهشت) در موزه فیلم پوتسدام آلمان برگزار می‌شود.


«چوپان» روایتی است از دو ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.
نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.
عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهرشاد رنجبر،تهیه‌کننده: مژگان رایگان، رضا فتح الهی‌پور، گروه کارگردانی: آرمان اسماعیلی، راوین طاهامی، علی باقری، مدیر فیلمبرداری: داوود ملک حسینی، تدوین: احسان واثقی، صدابردار: میثم حسنلو، صداگذار: رامین ابوالصدق، موسیقی: آریا گازر، طراح صحنه: حامد اصلانی، طراح لباس: مسیحا اصلانی، گریم: مونا طباطبایی، اصلاح رنگ: فربد جلالی، منشی صحنه: ارغوان نادعلی،عکاس: صحرا جمشیدی، مدیر تولید: امیر پیرصالحی، پخش بین‌الملل: مهرشاد رنجبر و مریم بختیاری مشاور رسانه: سمیرا افتخاری

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896294

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز
  • جشنواره رود و ریل؛ ۳۰ فروردین در در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • حضور ایران در بینال ونیز با آدم‌های جشنواره فجر چگونه است؟