Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کرد در حاشیه طرح «زمستانه» دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راهداران با تمام توان، روان‌سازی ترافیک، سهولت تردد رانندگان و مسافران را فراهم و امدادرسانی و افزایش ایمنی جاده‌ای در تمام مسیرهای این استان را بر عهده دارند.

وی از تجهیز ۱۶ راهدارخانه سیستان و بلوچستان برای خدمات‌رسانی به مسافران خبر داد و گفت: امسال ۴۰۰ تن شن و ماسه برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان طول راه‌های تحت پوشش برای طرح زمستانه در این استان را بیش‌از ۱۱ هزار کیلومتر ذکر کرد و افزود: ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، ارتقای توانمندی و حفظ آمادگی نیروهای راهداری، مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تاسیسات موجود در محورهای ارتباطی از اهداف اجرای طرح راهداری زمستانی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل جاده‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است،گفت: با توجه به اینکه کوچک‌ترین اختلال در محورهای مواصلاتی صدمات جبران ناپذیری را بطور مستقیم و غیر مستقیم بر پیکره اقتصاد وارد می‌کند برنامه‌ریزی‌های مربوط به راهداری با هدف حفظ ایمنی و جریان پیوسته ترافیک در زمستان مهم بوده و از حساسیت خاصی برخوردار است.

کرد توصیه کرد: رانندگان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند و در هنگام سفر علاوه‌بر اطمینان از انجام کنترل‌های فنی وسیله نقلیه تجهیزاتی مانند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

برچسب‌ها راهداری زمستانی سیستان و بلوچستان راهداری حمل و نقل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری زمستانی سیستان و بلوچستان راهداری حمل و نقل راهداری زمستانی سیستان و بلوچستان راهداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بازگشایی راه‌های مسدود سیستان و بلوچستان تا ۱۰ روز آینده

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان
  • مدیریت بیش از ۲۷۰ میلیون متر مکعب آب در بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) بازگشایی راه‌های مسدود سیستان و بلوچستان تا ۱۰ روز آینده
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد
  • فراهم بودن شرایط برای واردات ماشین آلات سنگین درسیستان وبلوچستان