Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، مسئولان تیم سپاهان نامه‌ای را برای تغییر زمان بازی مقابل صنعت نفت آبادان به سازمان لیگ ارسال کردند. تیم فوتبال سپاهان طبق برنامه باید بازی معوقه خودش از هفته یازدهم لیگ برتر را روز هفتم دی مقابل صنعت نفت آبادان برگزار کند. بازیکنان سپاهان طبق نظر کادر فنی دیروز را به استراحت پرداختند و از امروز تمریناتشان را برای آماده شدن جهت مصاف با نفت آبادان از سر خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان تیم سپاهان جهت انجام بازی مقابل صنعت نفت، با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تغییر زمان این بازی شدند، آن‌ها در این نامه از مسئولان سازمان لیگ خواسته‌اند که در صورت امکان بازی مقابل شاگردان اسکوچیچ، یک روز زودتر یعنی در تاریخ  6دی برگزار شود و منتظر پاسخ این نامه هستند. در صورت موافقت با درخواست سپاهان، کاروان این تیم روز پنجم دی عازم آبادان می‌شود اما در صورد عدم موافقت با این درخواست و تاکید سازمان لیگ روی تاریخ از قبل اعلام شده، اعضای تیم سپاهان نیز روز 6 دی به شهر آبادان سفر می‌کند.

- باشگاه الدحیل که حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است، در آستانه به خدمت گرفتن ماریو مانژوکیچ از تیم فوتبال یوونتوس است. سایت «فوتبال ایتالیا» با انتشار ویدئویی از ماریو مانژوکیچ که ظاهراً در تست‌های پزشکی باشگاه الدحیل شرکت کرده، خبر از نزدیک شدن این بازیکن به پیوستن به این تیم قطری داد. الدحیل یکی از رقبای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است و این مهاجم کروات هم در آستانه هم‌تیمی شدن مجدد با مهدی بن‌عطیه است.
مانژوکیچ که پیش از این مورد توجه دو باشگاه منچستریونایتد و میلان هم قرار داشت، در این فصل از سری A هنوز برای یووه به میدان نرفته و نامش هم در لیست بازیکنان این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا قرار نگرفته است.این مهاجم کروات که در سال 2015 از اتلتیکومادرید از به یوونتوس پیوست تا سال 2021 با این باشگاه ایتالیایی قرارداد دارد. مهاجم پیشین بایرن مونیخ تاکنون در 162 بازی از رقابت‌های مختلف برای بانوی پیر به میدان رفته و 44 گل هم به ثمر رسانده است.

- مرتضی تبریزی در دیدار آخر استقلال مقابل ماشین‌سازی برای دقایقی برای آبی پوشان به میدان رفت و در دقیقه 94 ضربه سر وی به شکلی عجیب راه به دروازه ماشین‌سازی پیدا نکرد. بعد از این اتفاق هواداران استقلال علیه مهاجم تیم خود موضع گیری کرده و شعارهایی را علیه تبریزی سر دادند اما حالا سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب آهن که این بازیکن را به استقلال ترانسفر کرده دفاع تمام قدی از بازیکن سابق خود کرده است. آذری در خصوص مشکلات این روزهای مرتضی تبریزی در استقلال اظهار داشت: من همیشه برای هواداران استقلال احترام قائلم و می‌دانم که آنها هم من را دوست دارم. می‌خواهم یک فلش‌بک به دو سه سال پیش بزنم. تبریزی در یک فصل 14 گل برای ما زده بود و آماری فوق‌العاده داشت. در آن زمان مدیران استقلال درخواست‌های زیادی برای انتقال تبریزی به این تیم داشتند.
وی افزود: تبریزی هم یک پیشنهاد از قطر داشت، ولی خودش استقلال را انتخاب کرد. در آن سال توانستم رکورد نقل و انتقالات ایران را شکسته و با یک میلیارد و 800 میلیون تومان این بازیکن را ترانسفر کردم. او کاپیتان ذوب‌آهن و پسر بااخلاقی بود و با وجود اینکه برای از دست دادنش تحت فشار زیادی بودم، او را به استقلال منتقل کردم. الان هم اعتقاد دارم این بازیکن یکی از بهترین وینگرهای ایران است و اینکه چه اتفاقی در استقلال برای او رخ داده نمی دانم، اما مردم  فوتبال را می‌فهمند و می‌دانند وی بازیکن توانمندی است. به همین دلیل است که می‌گویم اگر جای مدیران و مربیان استقلال بودم، به او فضای بیشتری می‌دادم.
آذری تصریح کرد: توصیه پدرانه من به مرتضی تبریزی این است که روزهای سخت تمام می‌شود، ولی آدم‌های سخت نه، به همین دلیل او که همیشه جنگجو بوده باید در استقلال بماند و حقش را بگیرد. از هواداران این تیم که همیشه فرهیخته بودند می‌خواهم که به مرتضی تبریزی کمک کنند تا خودش را پیدا کند. به هر حال این بازیکن در شرایط خاص استقلال به زمین رفته و یک توپ را از دست داده، اما الان است که تبریزی نیاز به حمایت دارد و باید از نظر عاطفی مورد حمایت تماشاگران قرار بگیرد.

- سه بازیکن تیم های سپاهان و استقلال شب گذشته به اردوی تیم فوتبال امید اضافه شدند. اردوی تیم فوتبال امید برای آماده سازی بازی های قهرمانی زیر 23 ساله های آسیا از شنبه در قطر آغاز شده است. ملی پوشان امید جمعه شب راهی قطر شدند و در این مدتی که در این کشور هستند دو بازی تدارکاتی خواهند داشت. مهدی قائدی از استقلال، محمد محبی و امید نورافکن از سپاهان که همراه هم تیمی های خود جمعه راهی قطر نشده بودند شب گذشته به جمع بازیکنان تیم امید اضافه شدند و از امروز در تمرینات حاضر خواهند بود. تیم امید طبق برنامه چهارم دی اولین بازی تدارکاتی خود را در این اردو برگزار می کند. شاگردان حمید استیلی همچنین  هفتم دی دومین بازی خود را برگزا می کنند.

- ساعت مسابقه دوتیم شهرداری ماهشهر و پرسپولیس تهران از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تغییر کرد. به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم شهرداری ماهشهر و پرسپولیس تهران از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به جای ساعت 14 در ساعت 15 روز دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه تختی آبادان آغاز خواهد شد.

- با وجود مشکلات مالی، مسئولان باشگاه پرسپولیس به زودی بخشی از قرارداد مربیان و بازیکنانشان را پرداخت خواهند کرد. با فرا رسیدن ‌‌‌نیم فصل لیگ برتر مسئولان باشگاه پرسپولیس باید حدود 50 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنانش را به آنها پرداخت کرده باشد، اما این رقم فعلا در حدود 30 درصد است. این موضوع باعث شده تا مسئولان پرسپولیس به تکاپو افتاده و به دنبال تامین منابع مالی باشند تا بتوانند دریافتی بازیکنانشان را به حدود 50 درصد نزدیک کنند. با این همه بشار رسن بازیکن عراقی تیم پرسپولیس وضعیت متفاوتی دارد؛ چراکه او تا پایان آذرماه مبلغی در حدود 330 هزار دلار از پرسپولیس طلبکار است. بشار در دیداری که با مدیرعامل پرسپولیس داشت از او خواسته بود که مطالباتش پرداخت شود و این مسئله یکی دیگر از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس است.
از طرف دیگر گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس فعلا مبلغی حدود 110 هزار دلار از این باشگاه طلب دارد و این در حالی است که مسئولان پرسپولیس باید برای قسط دوم رقمی در حدود 100 هزار دلار دیگر به کالدرون بپردازند. این مشکلات مالی و کمبود منابع باعث شده تا مدیران پرسپولیس در تلاش برای تهیه پول باشند و به نظر می‌رسد تا قبل از تعطیلات زمستانی بخشی از قرارداد بازیکنان به حساب آنها واریز شود.

- مدافع چپ پارس جم که عملکرد خوبی در این تیم داشت قراردادش را یک طرفه فسخ کرد. مهدی ترکمان، مدافع چپ پارس جم که در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشت و یکی از ستاره‌های این تیم بود قراردادش را به صورت یک طرفه با این باشگاه فسخ کرد و جدا شد. ترکمان با استفاده از بندی در قراردادش که به او اجازه می‌داد در صورت عدم دریافت 50 درصد قراردادش تا نیم فصل فسخ کند، توانست جدا شود. ترکمان از چند تیم پیشنهاد دارد و صحبت‌هایی از علاقه استقلال به جذب او از چند ماه قبل مطرح شده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آذری هواداران استقلال مانژوکیچ پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است

محمد برزگر بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: تیم پرسپولیس در نیم فصل دوم که بازیکن اضافه کرد، شرایط ایده آلی دارد و به جز آلومینیوم و استقلال برابر بقیه حریفان خود پیروز شده است. به نظرم سرخپوشان وضعیت خوبی دارند. با وجود اینکه تغییراتی در کادر فنی صورت گرفت، اما  اوسمار  با شاکله تیم  کامل آشنا بود و  با همان اهداف گل محمدی و تغییرات مدنظر خود کار را به جلو برد.

او افزود: تیم پرسپولیس بازی زیبایی را در زمین نفت آبادان ارائه داد و فوتبال پویایی بازی کرد و به ۳ گل هم رسید. به نظرم پرسپولیس  این روز‌ها حالش خوب است و نفرات این تیم از لحاظ روحی و روانی در جایگاه خوبی قرار دارند و تیم تاکنیک پذیری است. همچنین نفرات جذب شده در نیم فصل دوم کارگشای تیم شدند. ان شا الله همین روند ادامه داشته باشد و ما شاهد ششمین قهرمانی سرخپوشان باشیم.

برزگر  درباره رقابت تنگاتنگ بین پرسپولیس و استقلال برای کسب قهرمانی بیان کرد: به هر حال استقلال تیم خوبی است، اما پرسپولیس شرایطش بهتر  و تیمم‌تر از رقیبش است. به دور از همه تعلقات رنگی ام، سرخپوشان خیلی تکنیکی‌تر از استقلال دارند بازی می‌کنند. استقلال تیمی هست که با استرس فوتبال بازی می‌کند و با اختلاف کم برنده می‌شود. با تمام احترامی که برای تیم رقیب قائل هستیم، اما پرسپولیس باید منتظر لغزش رقیبش باشد. سرخپوشان باید استفاده بهینه‌ای ببرد تا آنها به قهرمانی دیگری برسند و دل هواداران را خوشحال کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه بازی این تیم برابر تیم آلومینیوم اراک را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: آلومینیوم اراک که همیشه گربه سیاه پرسپولیس بوده است، اما ان شا الله تیم آنالیزاوسمار خوب عمل می‌کنند و نتیجه لازم را به دست می‌آورند.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس بازی بعدی اش برابر تیم سپاهان در لیگ برتر فوتبال است، اظهار کرد: به نظرم این بازی خیلی تاثیر گذار است، چون سپاهان هم رقیب سنتی پرسپولیس محسوب می‌شود. همچنین کری خواستی بین هر ۲ تیم وجود دارد. صددرصد پرسپولیس باید این بازی را برنده شود، چون بازی ۶ امتیازی است و به طور حتم این اتفاق می‌افتاد.

برزگر درباره اظهارات امیر حسین صادقی مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها حرف از قهرمانی می‌زنند و دیگر وزیر ورزش قبلی در سمتش حضور ندارد، گفت: صادقی دارد فرافکنی  و مغلطه کاری می‌کند و درست نیست. اگر پرسپولیس پارسال قهرمان شد به خاطر این بود که دربی را از استقلال برد و در زمین مسابقه پیروز شده بود. همچنین جوجه را آخر پاییز می‌شمارند و جام قهرمانی را آخر بازی‌ها می‌دهند و اصلا ربطی به وزیر ورزش ندارد. تیم پرسپولیس ۵، ۶ سال است که قهرمان می‌شود و حتی پارسال توانست بازی دربی را پیروز شود. چرا باید نتیجه را شخص دیگری تعیین کند. این حرف‌ها درست و قشنگ نیست. آنها باید در زمین مسابقه پاسخگو باشند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره واگذاری سرخپوشان به ۵ بانک به طور مشترک گفت:اگر پرسپولیس را به بخش خصوصی یا بانک واگذار می‌کنند، در صورتی که  بتوانند اسپانسرینگ و مشکلات مالی این تیم را حل کنند خیلی خوب می‌شود. اگر این اتفاق رخ بدهد بودجه‌ای در نظر گرفته می‌شود و دیگر بازیکنان مشکل مالی نخواهند داشت و به موقع قراردادهایشان را می‌گیرند. همچنین سرمربی دیگر استرس ندارد که با توجه به بودجه تعیین شده بازیکن بگیرد. این موضوع به نفع فوتبالمان  است، به شرطی که آن ارکان هم پایبند به آن قراردادهایشان باشند.

او درباره اینکه شانس کدامیک از سرخابی‌ها برای قهرمانی بیشتر است، گفت: به نظرم پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • مهدوی‌کیا: چیزی که استقلال به آن می‌نازید خراب شد
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم