Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@05:08:02 GMT

«نایب‌ سرخی‌ها» به شانو می‌آید

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۹۸۱۰

«نایب‌ سرخی‌ها» به شانو می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، «نایب سرخی ها» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج و تهیه‌کنندگی حسام‏‌الدین مختاری از امروز یکشنبه اول دی ماه در تماشاخانه شانو روی صحنه خواهد رفت.

قصه این نمایش درباره کارگری است که هنگام گودبرداری پاساژ نایب سرخی کشته می شود و حالا بعد از سال ها خون خواهی او پرده از زمین خواری خانواده نایب سرخی بر می دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. .

در این نمایش که پروژه پایان ترم کارگاه از ایده تا اجرای خانه هنر کاج است یزدان دارابی، لیلا حسنی، مریم‏ رادپور، سید امین مصلایی، مرضیه انصاری، سید حسن تدینی، مرتضی عبداللهی، نهال حاجیان، سپیده صفایی، امیر صفایی، ندا پهلوان، عسل رضایی به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این اجرا عبارتند از مجری طرح: خانه هنر کاج، مشاور هنری و طراحی: سینا ییلاق بیگی، طراح لباس: مهرنوش بلمه، طراح نور: رضا خضرایی، مدیر اجرایی: شایان کائینی، دستیار کارگردان: ناصر ارباب، حدیث حسینی، دستیار طراح صحنه: محمد حسن درباغی فرد، منشی صحنه: شقایق قاسمی، مدیر صحنه: مرتضی عبداللهی، مشاور امور رسانه: مریم رودبارانی، عکس و ساخت تیزر: گروه تولید خانه هنر کاج.

لیلی عاج پیش از این، نمایش های «قند خون» و «کمیته نان» را نیز با تمرکز بر کولبران و مسائل اقتصادی زندگیِ کارگران کارخانه قند، در تئاترشهر و تماشاخانه باران روی صحنه برده بود.

پیش‌فروش بلیت این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است. این اثر تا ۱۷ دی ماه هر روز ساعت ۲۱ در تماشاخانه شانو به نشانی خیابان وصال شیرازی، بالاتر از چهارراه طالقانی، کوچه فرهنگی (بهنام) روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر 4804476 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: لیلی عاج تماشاخانه شانو تئاتر ایران تئاتر ایران فیلم سینمایی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر سریال ایرانی جایزه سینمایی سینمای مستند بازیگر سینما سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر موسیقی پاپ موسیقی کلاسیک فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه با اجرای مژده لواسانی میزبان کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و کارگردان تئاتر است تا درباره نمایش «توافق نامه» که این شب‌ها بر صحنه است گفتگو کند.

نمایش «توافق نامه» سال گذشته به کارگردانی کوروش سلیمانی و با بازی بهنام تشکر، رامین ناصر نصیر و کوروش سلیمانی به صحنه رفت.

همچنین در بخش «احوالپرسی با هنرمندان» با مسعود فروتن گفتگو می‌شود که سال‌ها در حوزه کارگردانی تلویزیونی فعالیت کرده است.

پخش «بسته پیشنهادی» به تهیه کنندگی الهه بهبودی محصولی از گروه خانواده شبکه دو سیماست که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۳ پخش می شود.

 

دیگر خبرها

  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان