Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید نورافکن، کاپیتان تیم فوتبال امید ایران اعتقاد دارد حضور در مسابقات المپیک، شانس بزرگی در زندگی بازیکنان این تیم خواهد بود. ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امید نورافکن در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره شرایط تیم فوتبال امید ایران برای شرکت در مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا اظهار داشت: هدف ما این است که به المپیک صعود کنیم، چون می‌دانیم این یک شانس بزرگ در زندگی ما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای برداشتن گامی بزرگ مانند رسیدن به المپیک، شما باید به قدم‌های کوتاه فکر کنید. بازی اول مقابل ازبکستان برای ما چنین شرایطی دارد.

وی با بیان اینکه دیدار نخست در تورنمنت‌های مختلف اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: من پیش از این در این باره با هم‌تیمی‌هایم صحبت کردم و ما مشتاق این رقابت‌ها هستیم. ما تیمی بزرگ با قلب و رؤیایی بزرگ هستیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا قهرمان شویم.

«ایران همیشه بازیکنان، کادر فنی و مربیان خوبی برای تیم امید دارد، اما نظم و برنامه‌ریزی مهمترین چیز است.»، کاپیتان تیم امید ضمن بیان این جمله گفت: مطمئنم که تیم فعلی چنین چیزی را دارد و ما به تایلند می‌رویم تا تلاش کنیم و تمام بازی‌های خود را ببریم. ازبکستان، کره جنوبی و چین تیم‌های خوبی هستند. ازبکستان در ضدحملات بسیار قدرتمند است و با وینگرهای خوبی بازی می‌کند. ما انتظار داریم که کره جنوبی و چین بازی سرعتی در دستور کار قرار دهند، اما آنها همه چیز را درباره ایران می‌دانند.

تاج در جمع ملی‌پوشان امید: براى شادى دل مردم مبارزه کنید

نورافکن با اشاره به تجربه‌های بین‌المللی خود و چند بازیکن دیگر تیم امید در رده باشگاهی بیان کرد: من در چند بازی در لیگ بلژیک به میدان رفتم و بازیکنان دیگری چون اللهیار صیادمنش در فنرباغچه، مهدی مهدی‌خانی در کرواسی و یونس دلفی در شالروا بازی کرده‌اند.

وی با تمجید از بازیکنان پیشین فوتبال کشورمان در رده‌های پایه خاطرنشان کرد: ما در گذشته بازیکنان خوبی چون سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و کاوه رضایی در رده جوانان داشتیم. ما هم اگر عملکرد خوبی داشته باشیم، می‌توانیم جا پای آنها بگذاریم. هدف تمام بازیکنان ایران هم همین است و ما به این قدم‌ها فکر می‌کنیم. مأموریت نخست ما در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و المپیک است. ما تیمی خوب و اعتمادبه‌نفس فراوانی برای مسابقات تایلند داریم. ما برای بازی‌های تایلند آماده‌ایم.

به گزارش تسنیم، مسابقات فوتبال زیر 23 سال قهرمانی آسیا که انتخابی المپیک 2020 توکیو محسوب می‌شود، از روز 18 دی در تایلند آغاز خواهد شد که تیم امید ایران در گروه C مسابقات، با تیم‌های ازبکستان، کره جنوبی و چین همگروه است.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال امید المپیک 2020 توکیو سردار آزمون علیرضا جهانبخش مهدی طارمی امید نورافکن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال امید المپیک 2020 توکیو سردار آزمون علیرضا جهانبخش مهدی طارمی امید نورافکن فوتبال تیم فوتبال امید المپیک 2020 توکیو سردار آزمون علیرضا جهانبخش مهدی طارمی امید نورافکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!

رئیس لالیگا اعلام کرد که مسابقات فوتبال اسپانیا در آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،‌ خاویر تباس از برگزاری لالیگا در آمریکا از فصل 2026-2025 خبر داد.

تباس در خصوص اینکه چه تعداد مسابقه و در کدام هفته‌ها در آمریکا برگزار می‌شود را به وقتی دیگر موکول کرد. به احتمال فراوان بازی‌های لالیگا اگر در آمریکا برگزار شود، به وقت ایران بامداد خواهد بود.

فوتبال اسپانیا به دلیل درآمد زایی در این سال‌ها تصمیم گرفته در ورزشگاه‌های نقاط دیگر جهان مسابقات خود را برگزار کند.

از 2 سال پیش، بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار می‌شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی و رونالدو، مانند فراری و لامبورگینی هستند شکست پروژه لژیونرهای پولی در عربستان!

دیگر خبرها

  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت