Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یکی از کفپوش های بسیار زیبا و پرکاربرد، پارکت لمینت است که دارای طرح چوب با رنگ ها و جنس های متفاوت است. اکثر پارکت های قدیمی چوب طبیعی با استفاده از چسب نصب می شدند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی پارکت لمینت هایی طراحی و تولید می شوند که دارای گره های برجسته طبیعی هستند. در ادامه با این نوع کفپوش ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخچه پارکت لمینت

نخستین بار پارکت لمینت در کشور اتریش در سال 1995 تولید شد و وارد عرصه دوست داشتنی و زیبای فعالان بخش صنعت چوب و طرفداران متریال های طبیعی شد. پارکت لمینت با ایجاد تغییرات اساسی در ماندگاری پارکت های قدیمی تولید شد. پارکت لمینت ها در مقایسه با پارکت های قدیمی آسان تر نصب می شوند و دارای رنگبندی های متنوع، طول عمر بالا، نگهداری آسان و عدم نیاز به هزینه نگهداری می باشند. جابجایی و تعویض پارکت لمینت همچنین در مقایسه با پارکت های قدیمی آسان تر است. مزایای این نوع کفپوش باعث شده است که امروزه به عنوان یکی از پرکاربردترین متریال ها برای پوشش کف فضاهای مختلف شناخته شود. معماران، طراحان داخلی و دیگر قشرهای جامعه امروزه استفاده از این نوع کفپوش ها را به دیگر انواع آن ترجیح می دهند.

مزایای پارکت لمینت

یکی از مهمترین مزایای پارکت لمینت وجود کلیکهای برجسته و طبیعی در آن می باشد که نصب آن را برای شما ساده ساخته است به طوری که حدود 100 متر مربع از آن را می توان در یک روز نصب نمود. از دیگر مزایای پارکت های لمینت می توان به مقاوم بودن آن ها در برابر خش و سوختن بر اثر حرارت اشاره کرد. از آنجا که در اجرای لایه زیرین این نوع کفپوش ها از فوم استفاده شده است، آن ها را به عایق صدا، حرارت و برودت تبدیل کرده است. بلافاصله پس از نصب می توانید وسایل خود را روی این کفپوش بچینید. این نوع پارکت قیمت نصب کمی نیز در مقایسه با دیگر کفپوش ها دارد.

آشنایی با ویژگی های برجسته پارکت لمینت

از مهمترین ویژگی های پارکت لمینت می توان به آنتی باکتریال و ضد حشره بودن آن اشاره کرد. این نوع کفپوش ها نسبت به آب مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و به راحتی آب را به خود جذب نمی کنند؛ اما این نکته لازم به ذکر است که پارکت  لمینت ها ضد آب نیستند و در صورتی که آب روی آن ها ریخته شد بلافاصله باید آن را پاک کرد. این نوع کفپوش ها دارای استانداردهای مختلف ضریب سایشی می باشند و هرچه این استاندارد بالاتر باشد، مقاومت سایشی پارکت در برابر فرسایش بیشتر خواهد بود. معمولا این استاندارد AC3 برای مصارف خانگی و AC4 تا AC6 جهت مصارف اداری است. این نوع پارکت قیمت مناسبی دارد از این رو یکی دیگر از مزایای این نوع پارکت ها در مقایسه با دیگر پارکت های چوب طبیعی و سنگ هزینه کم آن است. این نوع پارکت کف در مقایسه با دیگر انواع کفپوش ها از لحاظ زیبایی بالاترین رتبه را دارد.

اگر به دنبال خرید این محصول هستید به هر فروشگاهی که اقدام به فروش پارکت لمینت نموده است نمی توان اعتماد کرد. شرکت فرتاک با چندین سال سابقه در زمینه فروش محصولات دکوری، میتواند مشاور خوبی برای شما جهت اقدام به خرید پارکت لمینت باشد.

شرکت فَرتاک در حال حاظر تولید کننده و فروشنده طیف وسیعی از محصولات دکوراسیون داخلی از قبیل انواع اقلام دکوری چوبی اداری و مسکونی، کابینت آشپزخانه، انواع کاغذ دیواری و پوستر، پارکت لمینت، کفپوش پی وی سی، انواع موکت خانگی، اداری و هتلی، چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی، انواع پرده زبرا، کفپوش تاتامی و گرانول، دیوارپوش و قرنیز و ابزارهای پی وی سی و ام دی اف و همچنین کالای خواب در غرب تهران با قابلیت توزیع سرتاسری به تمام نقاط ایران است. این شرکت همچنین بواسطه توان اجرایی و تجارب گوناگون، امکان انجام پروژه های مختلف بازسازی را دارد. جهت ایجاد سهولت در امر خرید محصولات، شرکت فَرتاک امکان فروش اقساطی را در پروسه فروش خود فعال نموده است تا گام بزرگتری در جهت تسهیل امر خرید برای مشتریان برداشته شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پارکت لمینت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مسلمان شدن یک دختر مسیحی + فیلم

بسیاری از افرادی که از سایر ادیان به دین اسلام می‌گروند، پس از آشنایی با آن دچار تحول می‌شوند و به پاسخ سوالات خود می‌رسند. یکی از این افراد عایشه مرسدس است که ماجرای آشنایی او با اسلام را در ویدئوی زیر از زبان خودش می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • اسلام چطور این دختر مسیحی را متحول کرد؟ | ویدئو
  • ۷ داروی پرکاربرد که مصرف بی‌رویه آن‌ها مشکل‌ساز است
  • هفت داروی پرکاربرد که مصرف بی‌رویه آن‌ها مشکل‌ساز است
  • گارانتی‌های آبکی
  • غروب زیبا در روستای تازه آباد نرکه
  • فرش برای کفپوش ماشین! (عکس)
  • ماجرای مسلمان شدن یک دختر مسیحی + فیلم