Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داوود شهرکی ظهر یکشنبه در ستاد گلخانه‌ها و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: امروز هشتمین جلسه حضور استاندار در بازدیدهای میدانی بوده که متعاقب آن تاکنون هفت جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده است.

وی بیان کرد: در سال ۹۸ بر حسب دستور استاندار و با پیگیری دفتر جذب سرمایه گذاری و حوزه استانداری مباحث مطرح شده در کارگروه تسهیل با سرعت و کیفیت خوبی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مدت ۷۷ جلسه استانی و ۶۰ جلسه کارشناسی در حوزه کارگروه تسهیل برگزار شده است، بیان داشت: در این جلسات ۳۷۴ پرونده بررسی شده که بیش از ۶۰ درصد پرونده‌های مصوب اجرایی و ۴۰ درصد در مسیر اجرا است.

۶۸ مصوبه استاندار برای واحدهای تولیدی اجرایی شد

شهرکی اضافه کرد: عمده این پرونده‌های اجرا نشده در مرحله ارائه وثیقه بوده که باید از سوی متقاضیان انجام شود و ۵۵ مورد نیز به دلیل عدم مراجعه متقاضی و یا مشکلات قانونی اجرا نشده و در مسیر پیگیری مجدد قرار گرفته است.

وی با اشاره به تصویب ۹۰ مصوبه در بازدیدهای استاندار از شهرک‌های صنعتی، عنوان داشت: از این تعداد تاکنون فقط ۱۰ مورد اجرایی نشده و یا در مسیر عدم مراجعه متقاضی بوده، ۱۲ مورد در دست اجرا و ۶۸ مورد اجرایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین در این مدت استاندار بازدیدهای موردی از واحدهای صنعتی داشته که با انجام این بازدیدها امروز پایش خوبی از حوزه صنعت و کشاورزی استان انجام شده است.

کد خبر 4804589

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت و معدن و تجارت خراسان جنوبی بیرجند بوشهر ایلام گرگان تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا یاسوج بیرجند آلودگی هوا بارش برف بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم

ایتنا - برای بار سوم، رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کارهای گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم ، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.


وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

دیگر خبرها

  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم