Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «پله سی و هفتم» عنوان برنامه جدید گروه سیاسی شبکه دو سیماست که در ۲۶ قسمت از فردا (دوشنبه ۲ دی) ساعت ۱۹:۳۰ روانه آنتن می‌شود. تاریخ انتشار: 15:32 - 01 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۹۲۶۵

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، «پله سی و هفتم» عنوان برنامه جدید گروه سیاسی شبکه دو سیما است که در ۲۶ قسمت از فردا (دوشنبه ۲ دی) ساعت ۱۹:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برنامه که به بهانه نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم تهیه شده در هر قسمت یک مسئله اساسی و پیش روی تصمیم‌گیران کلان مدیریتی را مورد واکاوی قرار خواهد داد.

با توجه به نقش مؤثر و مهم مجلس در نظام کشور و دو وظیفه عمده آن یعنی قانونگذاری و نظارت این پرسش مطرح می‌شود که این قوه چه اختیارات و توانایی‌هایی دارد و انتظارات مردم از نمایندگان چه باید باشد؟.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

موضوعاتی که در مجلس آینده نیاز به بررسی خواهد داشت؛ همچون مسائل اقتصادی (ارزش پول ملی یا ساختار بودجه‌ریزی کشور)، حوزه خانواده (بحث جمعیت)، آموزش و پرورش، محیط زیست، آموزش عالی، ورزش و ... در این برنامه مورد کنکاش قرار می‌گیرد. از بخش‌های این برنامه ترکیبی می‌توان به گفت‌وگو، گزارش مردمی، مستند کوتاه، اینفوموشن و ... اشاره کرد.

«پله سی و هفتم» به تهیه‌کنندگی محمدرضا صباحی، کارگردانی امیرحسین دربهانی و اجرای مهدی معین و آرش عالی دایی کاریست از گروه سیاسی که تا پایان دی روز‌های دوشنبه و چهارشنبه و پس از آن روز‌های زوج ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا صدا و سیما رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد