Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر منصورغلامی، وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر حسین میرزایی را به مدت چهار سال در سمت ریاست پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی ابقا کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در این حکم خطاب به دکتر حسین میرزایی آمده است:

با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری به موجب این حکم در سمت رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی برای یک دوره چهار ساله ابقا می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر به اهمیت پژوهش های حوزه فرهنگی و اجتماعی و تاثیر آن بر سیاست گذاری فرهنگی و اجتماعی کشور به ویژه توسعه کانون های تفکر در این حوزه آینده نگری و شناخت نیاز های جدید در آموزش و گسترش روشهای توسعه علمی و مطالعات میان رشته ای، لازم است پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی که از ظرفیت مناسبی در این زمینه برخوردار است، با بهره گیری از توان تخصصی و بر اساس اسناد بالادستی جهت زمینه سازی مناسب برای ارتقای فعالیت های پژوهشی، فناورانه و نوآورانه در این حوزه گام بردارد.

از جناب عالی انتظار می رود با توکل به خداوند سبحان بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید و با همکاری اعضای هیات علمی و کارکنان ماموریت های پژوهشکده را در سطح ملی تبیین کنید و آنها را به نحو احسن به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال بکوشید و نهایت اهتمام خویش را در اعمال سیاست های موثر جهت صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت مقررات مالی وارتقای علمی و فرهنگی و اجتماعی آن پژوهشکده به کار ببندید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت علمی و فرهنگی علوم تحقیقات و فناوری فرهنگی و اجتماعی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟

به گزارش همشهری ‌آنلاین ابوطالب شفقت، استاندار جدید استان لرستان، هجدمین استاندار لرستان است. او که سال ۱۳۳۶ در بخش بندپی غربی شهر بابل متولد شده و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر با مرتبه دانشیاری است.
شفقت، شهریور ۱۴۰۰ به‌ عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و چندی بعد به‌عنوان معاون هماهنگی امور استان های این وزارتخانه منصوب شد.
در سوابق استاندار جدید لرستان ریاست موسسه تحقیقاتی صنایع دفاعی نیز به چشم می‌خورد. سردار شفقت در دولت‌های نهم و دهم به مدت هفت سال استاندار استان‌های مازندران، بوشهر و خراسان شمالی بود و در دولت یازدهم به مدت سه سال معاون طرح و برنامه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شد.
عضویت در شورای سیاست گذاری راهبردی دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد، ریاست اولین کنفرانس بین‌المللی و دومین کنفرانس ملی نظریه پردازی‌های علمی قرآن در حوزه علوم انسانی و طبیعی و ریاست افتخاری هفتمین کنفرانس رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران از سوابق علمی استاندار جدید لرستان است. ۲۲ مقاله کنفرانسی و ۲۰ مقاله ژورنالی در مجلات داخلی در موضوعات صنعت دفاعی نیز در کارنامه او دیده می‌شود.
لرستان یکی از استان‌های زاگرسی کشور با جمعیت نزدیک به ۲ میلیون نفر است که کماکان با معضل بالا بودن نرخ بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند. این استان جاذبه طبیعی منحصر به فرد و ظرفیت گردشگری بی‌شماری دارد.

بیشتر بخوانید:
زاگرس‌نشینان چه می‌خواهند؟
تشکیل قرارگاه ویژه اشتغال در ۶ استان زاگرس‌ نشین

کد خبر 847007 برچسب‌ها استاندار- دولت استان لرستان دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد
  • ماهگرد ششم تهران
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود
  • حامی اقتصاد اسلامی