Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@06:16:24 GMT

اخبار مشروح ۱۳، یکشنبه، ۱ دی ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۱۹۵۷

مجلس شورای اسلامی به دوفوریت طرح شفافیت هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی رای مثبت دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهمترین عناوین اخبار مشروح ۱۳ امروز اختصاص دارد به:
* مجلس شورای اسلامی به دوفوریت طرح شفافیت هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی رای مثبت دادند. نمایندگان در خانه ملت با بررسی و تصویب موادی از قانون تقلیل مجازات حبس تعزیری، به کاهش حبس‌های تعزیری رای داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان مجلس همچنین با ارجاع مجدد طرح تشکیل وزارت بازرگانی به کمیسیون اجتماعی به منظور اصلاح و بررسی بیشتر موافقت کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  
* سهمیه بنزین دی ماه خودرو‌ها، به کارت سوخت مالکان آن‌ها واریز شد. سهمیه خودرو‌های شخصی ۶۰ لیتر و تا ۶ ماه قابل ذخیره است.
* رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: بر اساس آزمایش‌های صورت گرفته، بنزین تولیدی کشور از نظر شاخص‌های گوگرد، بنزن و آروماتیک‌ها که در آلودگی هوا تاثیرگذار هستند، مشکلی ندارد.
* رئیس قوه قضاییه در نشست هم‌اندیشی با موضوع احیای حقوق عامه در برنامه‌ریزی شهری با محوریت «کمیسیون‌های ماده ۵ و ۱۰۰» گفت: تخلف از قانون باید از ناحیه هرکس و با هر انگیزه‌ای ضد ارزش تلقی شود و متخلف باید هزینه آن را بپردازد.

* درپی اقدام شبکه بانکی برای افزایش امنیت در تراکنش‌های بدون کارت، از امروز خرید و پرداخت‌های اینترنتی با رمز دوم پویا با استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن همراه، انجام می‌شود. بنابر اعلام بانک مرکزی استفاده از «سرویس پیامک» برای دریافت رمز دوم پویا هم از هفته دوم دی آغاز می‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    
* رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: به هر خانواده خوزستانی خسارت دیده از آبگرفتگی ناشی از بارندگی هفته گذشته، ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.
* یلدای ۹۸ هم گذشت، با خاطرات خوشی که از دورهمی‌های خانوادگی در اذهان باقی ماند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  
* وزیر کشور در پایان نشست شورای اجتماعی کشور، با اشاره به فعالیت ۶۲ هزار سمن در کشور گفت: در جلسه امروز، مقرر شد کارگروهی برای بررسی مسائل مختلف درخصوص تدوین لایحه مطرح شده در حوزه سازمان‌های مردم نهاد، تشکیل شود.
* هرمزگان و سیستان و بلوچستان پربارش‌ترین استان‌ها در سال آبی جاری ... مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب گفت: هرمزگان با ۳۶۶ درصد، سیستان و بلوچستان ۲۳۹ درصد، کرمان ۱۳۷، بوشهر ۱۳۶ درصد، فارس ۱۰۵ درصد، سمنان ۸۵ درصد، تهران ۶۹ درصد، قم ۶۳ درصد و خراسان جنوبی ۴۷ درصد بیشترین متوسط بارندگی را در سه ماه گذشته داشته‌اند.
* آسمان بیشتر کلان شهر‌ها، همچنان خاکستری است.  هواشناسی اعلام کرده با پایداری هوا، آلاینده‌ها تا چهارشنبه در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت ماندگارند. توصیه شده، هموطنان به ویژه کودکان، سالمندان و بیماران از تردد غیرضرور در شهر خودداری کنند.
* صبر ویژگی بسیار مهمی است که اگر فرهنگ آن در جامعه نهادینه شود و در میان همه قشر‌ها رواج یابد، آثار مثبت چشمگیری در همه حوزه ها، بویژه کاهش آسیب‌های اجتماعی برجای خواهد گذاشت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  
* کمیسیون انتخابات افغانستان با اعلام نتایج اولیه، «محمد اشرف غنی» را پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور اعلام کرد. انتخابات ریاست جمهوری افغانستان ششم مهر برگزار شد. اشرف غنی رئیس جمهور و عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی افغانستان، دو نامزد اصلی در این انتخابات بودند. نتایج انتخابات ریاست جمهوری افغانستان قرار بود ۲۷ مهر اعلام شود، اما به علت مسائل فنی و برخی اتهامات درباره تقلب برخی از نامزد‌ها به تاخیر افتاد.
* در حالی که مهلت قانونی انتخاب نخست وزیرعراق امروز پایان می‌یابد، قرار است نشست مجلس این کشور برگزار شود.
* نخست وزیر جدید لبنان پس از پایان رایزنی با فراکسیون‌های مجلس ملی گفت: دولت من «کوچک، فن سالار و مستقل» خواهد بود. «حسّان دیاب» افزود: لبنان در شرایط سخت و بحرانی به سر می‌برد و وجه مشترک رایزنی نمایندگان مجلس لزوم و چگونگی خروج از این بحران است. " دیاب " گفت: تلاش می‌کنم در سریع‌ترین زمان، وزیران مستقل و متخصص را به مجلس معرفی کنم.
* همزمان با تنش‌های لفظی واشنگتن - پیونگ یانگ در روز‌های گذشته، خبرگزاری رسمی کره شمالی از برگزاری جلسه مهم نظامی در کمیته مرکزی حزب کمونیست به ریاست رهبر این کشور خبر داد. محور اصلی این جلسه اقدامات مهم سازمانی، سیاسی و نظامی برای تقویت نیرو‌های مسلح بوده است.
* پایتخت شیلی همچنان شاهد تظاهرات ضد دولتی و زد و خورد خشونت بار پلیس و معترضان است. در ادامه اعتراضات ضد دولتی در شیلی، هزاران نفر با حضور در خیابان‌های سانتیاگو علیه " سباستین پینه را " شعار سر دادند و خواستار استعفای وی شدند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح مشروح 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد

در حاشیه نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه‌ریزی‌هایی در موضوع ایمنی خودرو‌ها صورت گرفته تا شرایط تست‌های ایمنی به صورت مستمر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به طور دائم انجام شود و از شهریور ماه مدل اولیه تست ایمنی خودرو‌ها صورت می‌گیرد.

وی در خصوص واردات خودرو‌های دست دوم نیز گفت: واردات خودرو در بودجه دیده شده و به محض ابلاغ آیین نامه واردات انجام می‌شود همینطور ارز برای واردات خودرو جانبازان بالای ۷۰ درصد تخصیص یافته و در حال انجام است و پس از آن نوبت به جانبازان ۵۰ درصد می‌رسد.

علی آبادی افزود: بر اساس تکلیف کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به ازای تولید خودرو‌های جدید و یا واردات خودرو، اسقاط خودرو‌های فرسوده نیز باید اجرا شود.

tags # خودرو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • تا یکشنبه آینده کجای ایران باران می بارد؟
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!