Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد ناظم رضوی روز یکشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه «عکس و اسناد ۷۳ سال همکاری‌های ایران و سازمان ملل متحد» به همت خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان در تالار حکیم الهی فرهنگسرای کومش این شهر، افزود: شهر هوشمند با تکیه بر خلاقیت نقشی مهم در تقویت و توسعه گردشگری در استان سمنان دارد.
وی ادامه داد: شهر سمنان با پیشینه چندین ساله با قابلیت‌های زیاد در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ویترینی از معرفی فرهنگ غنی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه معرفی شهر سمنان در ابعاد بین‌المللی در دستور کار قرار دارد ولی در گام اول باید ظرفیت‌های این شهر به هموطنان معرفی شود، یادآور شد: راه‌اندازی شهر هوشمند در سمنان با تامین زیرساخت‌ها به منظور توسعه گردشگری دنبال می‌شود.
رضوی ابراز داشت: یکی از ظرفیت‌های سمنان کوچه باغ‌های زیباست که معرفی این ظرفیت ها با عنوان «سمنان شهری در باغ» دنبال می‌شود.
ناظم رضوی خاطرنشان کرد: احیای بافت تاریخی شهر سمنان در اولویت کار شهرداری قرار دارد و اقدام ویژه در این زمینه در حال انجام است که به زودی در کشور به عنوان نمونه معرفی می‌شود.

نمایشگاه «عکس و اسناد ۷۳ سال همکاری‌های ایران و سازمان ملل متحد» با حضور ماریا دوتسنکو رییس مرکز اطلاع‌رسانی سازمان ملل متحد در ایران از یکم تا پنجم دی ۹۸ در نگارخانه سیمرغ مجتمع فرهنگی کومش شهر سمنان برپا شده است.

در این نمایشگاه ۵۴ قطعه عکس از دوران مختلف همکاری های ایران و سازمان ملل متحد در بخش های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

برچسب‌ها نمایشگاه عکس سمنان سازمان ملل متحد خبرگزاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه عکس سمنان سازمان ملل متحد خبرگزاری نمایشگاه عکس سمنان سازمان ملل متحد خبرگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش

رئیس اداره پایش تامین زنجیره داروی سازمان غذا و دارو گفت: متفورمین مصرفی بیماران مبتلا به دیابت با بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون عدد فروش، پرمصرف‌ترین داروی کشور در سال گذشته بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین متولی، رئیس اداره پایش تامین زنجیره داروی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: پرفروش‌ترین دارو‌ها از لحاظ تعدادی در سال گذشته به ترتیب متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد، ادالت کلد با یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون عدد، آسپرین با یک میلیارد و ۷۶۳ میلیون عدد، لووتروکسین با یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون عدد، فاموتیدین با یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون عدد بوده اند.

وی افزود: دارو‌هایی همچون «آموکسی سیلین»، «استامینوفن+کافئین+ایپوپروفن»، «کدئین»، «لوزارتان» و «آتورواستاتین» نیز از لحاظ فروش در رده‌های پنجم تا دهم قرار دارند.

به گفته رئیس اداره پایش زنجیره مصرف داروی سازمان غذا و دارو، پرمصرف‌ترین دارو‌های تأمینی سال ۱۴۰۲ از نظر ریالی نیز به ترتیب آموکسی سیلین، سفکسیم، IVIG، ادالت کلد، انوکساپارین، متفورمین، استامینوفن، کوآموکسی کلاو بوده اند.

متولی خاطرنشان کرد: دارو‌هایی که نام برده شد، ۱۰ درصد ارزش ریالی بازار دارویی را به خود اختصاص داده اند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • توافق اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • تشدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم‌ ایران‌ رایزنی می‌کند