Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:39:27 GMT

آغاز پخش «پله سی و هفتم» از شبکه دو سیما 

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۲۳۰۴

آغاز پخش «پله سی و هفتم» از شبکه دو سیما 

برنامه «پله سی و هفتم» عنوان برنامه جدید گروه سیاسی شبکه دو سیماست که در ۲۶ قسمت از فردا (دوشنبه ۲ دی) ساعت ۱۹:۳۰ روانه آنتن می‌شود. 

این برنامه که به بهانه نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم تهیه ‌شده در هر قسمت یک مساله اساسی و پیش ‌روی تصمیم‌گیران کلان مدیریتی را مورد واکاوی قرار خواهد داد.  

با توجه به نقش مؤثر و مهم مجلس در نظام کشور و دو وظیفه عمده آن یعنی قانونگذاری و نظارت این پرسش مطرح می‌شود که این قوه چه اختیارات و توانایی‌هایی دارد و انتظارات مردم از نمایندگان چه باید باشد؟ 

موضوعاتی که در مجلس آینده نیاز به بررسی خواهد داشت؛ همچون مسائل اقتصادی (ارزش پول ملی یا ساختار بودجه‌ریزی کشور)، حوزه خانواده (بحث جمعیت)، آموزش و پرورش، محیط زیست، آموزش عالی، ورزش و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در این برنامه مورد کنکاش قرار می‌گیرد. از بخش‌های این برنامه ترکیبی می‌توان به گفت‌وگو، گزارش مردمی، مستند کوتاه، اینفوموشن و ... اشاره کرد. 

«پله سی و هفتم» به تهیه‌کنندگی محمدرضا صباحی، کارگردانی امیرحسین دربهانی و اجرای مهدی معین و آرش عالی دایی کاریست از گروه سیاسی که تا پایان دی روزهای دوشنبه و چهارشنبه و پس از آن روزهای زوج ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی تلویزیون شبکه دو سیما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تلویزیون شبکه دو سیما مجلس شورای اسلامی تلویزیون شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و قاسم الاعرجی همتای عراقی وی در دیدار با یکدیگر ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، بر تشکیل هر چه سریعتر کمیته‌های فرعی و عالی به منظور پیشبرد توافقنامه امنیتی دوجانبه تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از مسکو، قاسم الاعرجی با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ی پارلمان عراق در اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.
مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • هدفگذاری ۲ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی در برنامه هفتم توسعه
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم