Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: علی مطهری در تلاش است تا ضمن رایزنی با هیئت رئیسه مجلس، استیضاح وزیر کشور اعلام وصول شود.

قدس آنلاین: در ادامه جلسه علنی نوبت عصر روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، علی مطهری که عهده‌دار جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر کشور است، به جایگاه هیئت رئیسه رفته و در حال رایزنی با اعضای هیئت رئیسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا رحیمی عضو هیئت رئیسه مجلس در این خصوص گفت: هیئت رئیسه و آقای مطهری در مورد عدد امضاهای استیضاح وزیر کشوراختلاف نظر دارد.

وی افزود: هیئت رئیسه معتقد است که امضاهای طرح اسیتضاح وزیر کشور، عدد قانونی برای اعلام وصول را ندارد، اما آقای مطهری معتقد است که امضاهای استیضاح وزیر کشور دارای نصاب قانونی می‌باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علی مطهری استیضاح وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد هادی سبحانیان، رئیس سازمان مالیاتی کشور در حاشیه سفر به قم و دیدار با مراجع معظم تقلید و علما با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته نظام مالیاتی کشور توانست با گسترش چتر مالیاتی و شناسایی مودیان جدید سهم قابل توجهی در هزینه‌ها و منابع عمومی کشور داشته باشد.

وی شناسایی مودیان جدید مالیاتی را یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای سازمان امور مالیاتی کشور عنوان کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار پرونده جدید مالیاتی شناسایی شد.

سبحانیان گفت: مبارزه با فرار مالیاتی در سال جاری نیز با جدیت دنبال می‌شود چرا که تحقق این موضوع به گسترش عدالت در جامعه کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس سازمان امور مالیاتی در ادامه به برخی از مشکلات موجود در فضای اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات امروز ناشی از وابستگی به درآمدهای نفتی است و دولت سیزدهم حرکت پرشتاب به سمت اخذ مالیات هوشمند را آغاز کرده است.

سبحانیان فراهم کردن زیرساخت‌های اخذ مالیات هوشمند را یکی از دستاوردهای دولت عنوان کرد و گفت: در دهه گذشته تنها ۳۶ درصد است درآمدهای کشور از طریق درآمدهای مالیاتی تامین می‌شد در حالی که در سال گذشته بیش از ۵۲ درصد از درآمدهای دولت از محل وصول مالیات تامین شده است.

دیگر خبرها

  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی
  • مطالبه ۲۶۳ میلیون دلاری برقی ایران از ترکیه