Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه موسیقی ماهتو به رهبری کمال محمدی برای اولین‌بار در جویبار در سالروز ولادت حضرت زینب(س) موسیقی فولکلور مناطق ایران را اجرا می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با بیان اینکه برای برگزاری موسیقی نواحی ایران حدود 4 ماه شبانه‌روزی تمرین کردیم گفت: این کنسرت با موافقت و همراهی فرمانداری و شورا و شهرداری جویبار برای اولین‌بار در شهرستان جویبار در سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار آغاز و برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: این کنسرت در روزهای  11،12،13 دی‌ماه در دو سانس هر شب برگزار خواهد شد.
 
سرپرست گروه ماهتو بر نوآوری در موسیقی تأکید و عنوان کرد: نگاه من، موسیقی مردم پسند و به‌روز است.
 
محمدی به اجرای موسیقی مناطق در این کنسرت اشاره و عنوان کرد: موسیقی مازندرانی، گیلانی، خراسانی، لری، کردی، بندری و سنتی ایرانی با 16 نوازنده در این برنامه به اجرا در خواهد آمد.
 
وی از مسئولین شهرستان در برگزاری این کنسرت تشکر کرد و گفت: از حمایت‌های معنوی مسئولین تشکر و قدردانی می‌کنم ولی در امور مالی کمی کم لطفی می‌کنند.
 
 خسرو نصرتی خواننده موسیقی مناطق گروه ماهتو در باره این کنسرت گفت: در فرهنگ موسیقی مناطق مسیر مناسبی برای ارتباط فرهنگ‌هاست و از سوی دیگر تنوع فرهنگی در موسیقی لذت بخش و مردم‌پسندتر است.
 
وی تأکید کرد: در سال‌های اخیر شاهد این هستیم که مردم مجدداً به فرهنگ سنتی بازگشتند و که در این رجعت موسیقی اقوام و نواحی در حال احیا شدن است.
 
محمد کردان مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جویبار نیز با اشاره به اینکه هنرمندان جویباری نباید غریبانه فعالیت کنند اظهار کرد: جویبار دارای هنرمندان بسیار توانمندی است ولی متأسفانه غریبانه در حال فعالیت هستند و از داشتن مراکز هنری و فرهنگی تخصصی محروم هستند که نیاز به توجه مدیران و متولیان شهرستان است.
 
وی با بیان اینکه هنرمندان نباید خود را درگیر مباحث مالی کنند گفت: تقویمی برای هنرمندان وجود ندارد فلذا هنرمندان برای اجرا و نمایش هنرهای خود، نباید درگیر امور اداری و مالی شوند بلکه نهادها باید از حضور و فعالیت این هنرمندان استقبال و شرایط حضور آنان را فراهم کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به فارس از امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با هشدار سطح زرد، اظهار کرد: بارش‌های رگباری از بعد از ظهر امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، استان را فرا می‌گیرد و تا اواخر وقت روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه پابرجاست.

او ادامه داد: این سامانه موجب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید به صورت موقت و احتمال تگرگ وجود دارد.

حقیقت تصریح کرد: این سامانه بارشی امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه همه مناطق به ویژه نواحی شمالی استان در شهرستان‌های آباده، اقلید، خرم بید (صفاشهر) و بوانات را دربر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: این سامانه در روز شنبه یکم اردیبهشت ماه، همه مناطق استان به ویژه نواحی شمالی، مرکزی و شرقی را دربر می‌گیرد.

او افزود: همچنین این سامانه بارشی در روز یکشنبه ۲ اردیبهشت برای همه مناطق استان به ویژه نواحی شمالی و شرقی پیش بینی شده است.

او بیان کرد: از آنجا که اثر مخاطره این سامانه، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید (به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه ها)، احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال تگرگ و احتمال خسارت به سازه‌های موقت است بنابراین توصیه می‌شود شهروندان در بستر و حاشیه رودخانه‌ها توقف نکنند، هنگام عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر و سفر‌های برون شهری احتیاط کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از مفاخر موسیقی نواحی و اقوام ایرانی در بوکان برگزار شد
  • کنسرت‌های موسیقی در نیمه اول اردیبهشت؛ پیشتازی پاپ
  • کنسرت‌های اردیبهشت در راهند؛ از طلیسچی تا بانی
  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس
  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس از امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • ۶۰ درصد نوازندگان از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند!
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی