Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالارفتن شمار قربانیان ویرانی ها در املاک عمومی و خصوصی و معلولان و تبعات آن در برنامه امشب «مشهد الیمنی» شبکه العالم، بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این قسمت از برنامه «مشهد الیمنی» به موضوع افزایش شمار قربانیان و معلولان در یمن بر اثر تجاوز عربستان سعودی و امارات، اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه بدان توجه داده خواهد شد که تجاوز مداوم علیه یمن و هدف قرار دادن غیر نظامیان در طی پنج سال، باعث شده است که تعداد معلولان یمنی افزایش یابند.

همچنین به آمار سازمان بهداشت جهانی که تعداد معلولان را حدود چهار و نیم میلیون نفر اعلام کرده، اشاره خواهد شد و بیان خواهد شد که بیشتر آن ها به دلیل نبود خدمات اساسی از شرایط بسیار پیچیده رنج می برند .

در این برنامه گزارش هایی از نبود امکانات برای افراد معلول و شرایط نامناسب آنان، پخش خواهد شد و کارشناسان سیاسی به تحلیل این موضوع خواهند پرداخت.

مشهد الیمنی» به تهیه کنندگی و کارگردانی عبدالرحمن راجح و اجرای فاطمه عباسی، امشب 1دی ماه ساعت 18 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عربستان سعودی امارات شبکه العالم شمار قربانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست

رئیس پنتاگون که کشورش بزرگترین تامین کننده تسلیحات اسرائیل به شمار می‌آید، روز سه‌شنبه در دیدار با وزیر جنگ اسرائیل گفت که تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالا بوده و حجم کمک‌ها به این باریکه نیز بسیار کم است.    به گزارش فارس؛ «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا روز سه‌شنبه در جریان دیدار با «یوآو گالانت» وزیر جنگ اسرائیل گفت که حمایت فلسطینیان از آزار و اذیت، اقدامی اخلاقی و راهبردی است.   وزیر دفاع آمریکا در ادامه گفت: «آمریکا تا بازگشت تمامی آوارگان راحت نخواهد نشست».   آستین اضافه کرد: «تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالا بوده و کمک‌ها به این باریکه نیز بسیار کم است».   وی در ادامه هشدار داد: «غزه از فاجعه انسانی رنج می‌برد و اوضاع در این باریکه وخیم‌تر می‌شود.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی اعلام شد/ توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه‌ساز
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • پنتاگون: تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی؛ ۵١٠ کشته/ این استان‌ها بیشترین فراوانی تصادفات را دارند