Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سیستان و بلوچستان گفت: با عنایت ویژه صندوق کارآفرینی امید به مقوله اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان، بالاترین میزان تسهیلات صفر درصد کشور در این استان پرداخت شده است.


ادریس دینارزهی امروز در شورای اشتغال اداره کار استان افزود: رسالت صندوق کارآفرینی امید، پرداخت تسهیلات به افرادیست که جویای کار هستند اما سرمایه ابتدایی برای شروع کسب و کار را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت سیستان و بلوچستان روستا نشین هستند گفت: از سال 97 پرداخت تسهیلات به سمت تسهیلات روستایی سوق یافت و با دستور مقام معظم رهبری بالاترین میزان تسهیلات روستایی از صندوق توسعه ملی برداشت و به سیستان و بلوچستان تعلق گرفت.
مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در خصوص چگونگی ارائه خدمات این صندوق به متقاضیان گفت:  تسهیلات این صندوق در مناطق روستایی تا سقف 4 میلیارد تومان با کارمزد 4 درصد در مناطق مرزی و 6 درصد در مناطق روستایی پرداخت می شود و این تسهیلات در مناطق شهری تا سقف 300 میلیون تومان است.
دینارزهی در ادامه به تفاهم نامه های صندوق کارآفرینی امید استان با دستگاه های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: طبق تفاهم نامه با شرکت شهرک های صنعتی به افرادی که در نواحی و شهرک های صنعتی استان مشغول به فعالیت هستند تا سقف 300 میلیون تومان تسهیلات ارائه می شود.
وی با تاکید بر نگاه حمایتی این صندوق به احیا و تقویت آداب و رسوم و فرهنگ بومی منطقه هم گفت: از سال 97 تاکنون 23 میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های مشاغل خانگی از جمله سوزن دوزی، خامه دوزی و گلیم بافی  پرداخت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس گروه خدمات پاراکلینیکی، توانبخشی و پیراپزشکان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت ایران وظیفه پوشش بیمه افراد کم توان را متناسب با اختلال عملکردی آنها بر عهده دارد.
سید سعید انوری افزود: افراد کم توان بر اثر بیماری هایی، چون سکته مغزی، اتیسم و اس ام‌ای از پوشش بیمه خدمات توانبخشی برخوردار می‌شوند بدین صورت که از طریق سازمان بهزیستی به بیمه سلامت معرفی شوند.
او ادامه داد: بر این اساس، این افراد در گفتار درمانی، فیزیو تراپی، کاردرمانی از ۵۹ کد خدمتی ستاره دار که سایر افراد برخوردار نیستند استفاده می‌کنند و از بسته خدمات وزارت بهداشت در این صندوق بهره‌مند شود در این صورت ۷۰ درصد هزینه مراکز با هر نوع مالکیتی رابیمه پرداخت می‌کند و اگر از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج بهره‌مند شوند در مراکز دولتی کاملا رایگان و در مراکز غیر دولتی تا ۸۰ درصد تعرفه خدمات توانبخشی را بیمه سلامت پرداخت می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد
  • گناباد رتبه نخست در جذب تسهیلات مسکن روستایی را کسب کرد
  • پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد