Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در حین گشت‌زنی، افسر ایالتی محمد احمد الهاشمی ۲۵ ساله را دید که در حال شکستن و پرت کردن علائم رانندگی در خیابان بود. افسر از او خواست تا از این کار دست بردارد، اما مرد جوان توجهی نکرد. پس از آن، الهاشمی به ماشین گشت‌زنی حمله کرد. افسر ایالتی چندین بار سعی کرد تا با شوک الکتریکی وی را از حرکت باز دارد، اما در نهایت ناموفق ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن، درگیری شدیدی رخ داد و به گفته سخنگوی پلیس ایالتی، افسر مزبور تلاش داشت از به خطر افتادن جان همراهش، که عضو ناظری از گروه «مادران علیه رانندگی در حال مستی» بود، جلوگیری کند. در حین درگیری فیزیکی، مرد جوان موفق شد شوکر الکتریکی را از دست افسر گرفته و به وی حمله کند. افسر نیز که دچار جراحت در ناحیه سر و گردن شده بود او را به ضرب گلوله از پای درآورد.

محمد احمد الهاشمی با یک ویزای دانشجویی منقضی شده در ایالت آریزونا زندگی می‌کرد و چندی پیش به دلیل حمله و ورود غیر مجاز به مسجد دستگیر شده بود. افسر ایالتی نیز در حال حاضر به دلیل جراحات وارده بستری است.

منبع: یورونیوز

منبع: فرارو

کلیدواژه: درگیری کشته شدن آمریکا پلیس قطری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌شدن ۹ غیرنظامی در درگیری‌های سودان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، درگیری میان نیروهای ارتش سودان به فرماندهی ژنرال «عبدالفتاح البرهان» و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به فرماندهی ژنرال «محمد حمدان دقلو» (حمیدتی) همچنان ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که در درگیری میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان در شهر «الفاشر» واقع در غرب این کشور ۹ غیرنظامی جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش سودان یک اردوگاه نظامی نیروهای پشتیبانی سریع را در شهر «ام روابه» واقع در شمال «کردفان» در غرب سودان هدف قرار داده است.

علاوه بر این بر اساس اعلام منابع محلی پهپادهای ارتش سودان، مواضع نیروهای پشتیبانی سریع در شهرک «المعموره» واقع در جنوب شهر خارطوم پایتخت سودان را هدف قرار داده‌اند.

در مقابل نیروهای پشتیبانی سریع مدعی شدند که پس از درگیری با ارتش سودان و نیروهای وابسته به آن، کنترل کامل محله «ملیط» واقع در شمال شهر «الفاشر» مرکز استان دارفور شمالی را به دست گرفته‌اند.

بر اساس اعلام سخنگوی نیروهای پشتیبانی سریع، این نیروها موفق شده‌اند چندین جنگ‌افزار را با تجهیزات کامل تحت کنترل خود درآورند، ۷۰ تن از نیروهای ارتش سودان را به اسارت بگیرند و برخی مواضع نظامی گروه‌های مسلح را آزاد کنند.

روز گذشته نیز اتحادیه پزشکان سودان اعلام کرد که در نتیجه درگیری میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان در استان دارفور شمالی واقع در غرب این کشور، ۶ نفر کشته و ۶۱ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

پیش از آن نیز «کمیته‌های مقاومت الفاشر» در بیانیه‌ای از جان‌باختن ۲ و زخمی‌شدن نزدیک به ۳۹ نفر در شهر الفاشر در نتیجه درگیری میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان خبر دادند.

گفتنی است سودان از یک سال پیش تاکنون شاهد درگیری میان ارتش این کشور به فرماندهی ژنرال «عبدالفتاح البرهان» و نیروهای پشتیبانی سریع سودان به فرماندهی ژنرال «محمد حمدان دقلو» (حمیدتی) بوده است. بر اساس گزارش‌های سازمان ملل ممتحد در نتیجه این درگیری‌ها نزدیک به ۱۵ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند و بیش از ۸ میلیون نفر دیگر نیز از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند.

کد خبر 6079212

دیگر خبرها

  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • سخنگوی وزارت دفاع آمریکا: به دنبال درگیری با ایران نیستیم
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • وزارت دفاع آمریکا: به دنبال درگیری با ایران نیستیم
  • پنتاگون: آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست
  • راه‌حل واشنگتن برای عدم گسترش درگیری‌ها: پاسخ دیپلماتیک به ایران!
  • کشته‌شدن ۹ غیرنظامی در درگیری‌های سودان
  • واشنگتن: با پاسخ دیپلماتیک به ایران از گسترش درگیری‌ها جلوگیری می‌کنیم