Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن جوجیتسو، گفت: اگر بتوانیم برای برگزاری مسابقات جام فجر چند تیم خارجی را به ایران دعوت کنیم، کار بزرگی انجام داده‌‌ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل و تقدیر از مدال‌آوران تیم‌های ملی جوجیتسو در مسابقات قهرمانی جهان ابوظبی(2019) امروز یکشنبه با حضور 4 مدال‌آور تیم ملی جوجیتسو در این رقابت‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمه کوثر حامی مالی تیم ملی جوجیتسو با برگزاری مراسم تجلیل به مدال آوران در این رقابت‌ها هدایایی را به رسم یادبود اهدا کرد.

در این مراسم مجید مشعلچی مدیرعامل بیمه کوثر، فرشاد نجفی‌پور رئیس هیأت جودوی جوجیتسو و کوراش نیروهای مسلح، مجلسی مدیرفنی تیم‌های بیمه کوثر، محمدحسن رستمیان رئیس انجمن جوجیتسو، رضا رودکی مدیر فنی تیم ملی جوجیتسو، سیدامیر خوش‌بین سرمربی تیم ملی جوجیتسو و نایب رئیس انجمن جوجیتسو حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم، محمد حسن مجلسی مدیرفنی تیم‌های بیمه کوثر، اظهار داشت: ابتدا از مشعلچی و نجفی پور مدیرعامل بیمه کوثر و رئیس هیأت جودوی جوجیتسو که در این مسیر ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم. بیمه کوثر در این مسیر از حامیان مالی ما بود و حمایت‌های مالی آنها باعث موفقیت تیم ملی در مسابقات جهانی شد. از اعضا تیم ملی و کادرفنی هم تشکر می‌کنم که با تمام توان برای موفقیت تیم ملی تلاش کردند. حمایت‌های آنها باعث شد تا ملی پوشان موفق به مدال آوری شوند.

در ادامه این مراسم رستمیان رئیس انجمن جوجیتسو، اظهار داشت: بنده از تمام آنهایی که در این مسیر باعث موفقیت تیم ملی شدند تشکر می‌کنم. کادرفنی تیم ملی جوجیتسو ما را در این امیر مهم کمک کرد و در نهایت ملی پوشان با کسب مدال پرچم کشورمان را در مسابقات جهانی به نمایش در آوردند. وقتی ما راهی این مسابقات شدیم، تمام حریفانمان را شناسایی کردیم و راهی مسابقات شدیم.

وی افزود: تلاش ما این است که مسابقات جام فجر را به زودی برگزار کنیم. اگر بتوانیم برای برگزاری مسابقات جام فجر چند تیم خارجی را به ایران دعوت کنیم، کار بزرگی انجام داده‌‌ایم.

رستمیان گفت: از همه ملی پوشان و حامیان مالی تشکر می‌‌کنم. بیمه کوثر پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی با حمایت های مالی به ملی پوشان انگیزه داد و حالا هم آنها را حمایت کرده است. در فوتبال هزینه‌های میلیاردی وحشتناکی می‌شود و هزینه‌های میلیاردی درگیر فوتبال است، اما ملی پوشان ما با کمترین هزینه راهی مسابقات جهانی شدند و مدال آوری کردند.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی قهرمانی جهان مجلسی جام فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر

راضیه علی پور مدیرکل امور اتباع خارجی استان بوشهر در نشستی با حضور مدیرکل بیمه سلامت استان در خصوص هماهنگی بین دستگاهی برای بیمه شدگان اتباع خارجی به خصوص اقشار آسیب پذیر و دانشجویان گفتگو کردند.

وی در این جلسه ضمن تقدیر از مدیر کل بیمه سلامت  در راستای ساماندهی وضعیت بیمه اتباع خارجی در خصوص چالش‌ها و مشکلات پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

راضیه علی پور با اشاره به کارهای خوبی که در خصوص بیمه اقشار غیر آسیب پذیر و بر اساس تفاهم‌نامه‌های جاری صورت گرفته است اظهار کرد:  میتوانیم از ظرفیت های موجود درکنار طرح های خلاقانه بیمه سلامت برای اتباع خارجی استان نیز میتوان استفاده نمود. 

مدیرکل امور اتباع خارجی استان بوشهر با تاکید بر اهمیت آموزش  اظهار کردند: آموزش رکن اساسی پیشگری است و با ایجاد بسترهای مناسب آموزشی و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف و آگاهی بخشی به اتباع در خصوص اصلاح سبک زندگی و ارتقاء سطح بهداشت آنان، هزینه های سنگین درمان را بطور قابل توجهی کاهش داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت