Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده امیرسلیمانی با حضور در برنامه «فرمول یک» از حضور در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی سخن گفته‌اند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، سیدعلی ضیا در شب یلدا میزبان سعید، سپند و کمند امیرسلیمانی و مادر خانواده بود.

کمند در ابتدا گفت: معمولا در شبهای یلدا ما را برای برنامه های مختلف دعوت می کنند و کمتر پیش می آید همه در کنار هم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم امشب ما خانواده 4 نفری با هم در برنامه شما هستیم.

سپند نیز اظهار کرد: من هم که چند هفته است به فرمول یک آمده ام و حساب کرده ام از علی بیشتر روی آنتن هستم!

در ادامه ضیا سوالاتی درباره کارنامه هنری اعضای بازیگر خانواده به آنها داد و قرار شد هر کدام به سوال دیگری پاسخ بدهند.

سوال اول درباره آخرین فیلم سینمایی کمند بود که سپند اطلاعی از آن نداشت.

 

سوال دوم هم نام سریالی بود که سعید امیرسلیمانی در آن نقش «معیرالدوله» را بازی کرده است که نه فقط سپند و کمند و مادرشان که پدر خانواده هم جواب آن را نمی‌دانست!

سعید امیرسلیمانی در این زمینه گفت: من ظهیرالدوله را بازی کرده ام، میرزاآقاسی را بازی کرده ام، علم همینطور. اما معیرالدوله...

وی در واکنش به ضیا که از سریال «هزاردستان» به عنوان پاسخ نام برد، گفت: دلیل اینکه یادم نمی آید این است که من نقش دیگری در «هزاردستان» داشتم. یک روز خدا آقای حاتمی را بیامرزد او به من زنگ زد گفت یک نقشی برایت دارم که فردا باید با جمشید آن را بازی کنی همانجا دیالوگ ها را گفت نوشتم صبح هم رفتیم گرفتیم و تمام شد من اصلا نمی دانم کیست! حالا می گویند معیرالدوله بوده است!
کمند درباره صمیمی ترین دوست سینمایی پدرش گفت: مرحوم جمشید مشایخی.

وی درباره نقشی که پدرش آن را از همه بیشتر دوست دارد، گفت: پدرم نقش های زیادی بازی کرده و من فکر می کنم آخرین کاری که آن را دوست داشته «هزارپا» بوده است.

سعید هم درباره نقش مورد علاقه اش اظهار کرد: نقشی را که در «مهریه بی بی» داشتم از همه بیشتر دوست داشتم.

سپند درباره اینکه بعد از اینکه امسال یلدا جای چه کسی خالی است، گفت: بعد از فوت آقای مشایخی ما عزیزمان را از دست دادیم و به زبان خودمان جای عمو جمشید خالی است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده ایفای نقش مهریه تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتسال کشورمان که صعود خود را به مرحله دوم جام ملت های آسیا قطعی کرده است در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا تایلند ۲۰۲۴ با پیروزی چها بر صفر برابر کویت به عنوان تیم اول از گروه D به مرحله بعدی صعود کرد.

تیم ایران که در این دیدار با ترکیب سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف خود صف‌آرایی کرده بود بازی را با حملات پر دامنه آغاز کرد و در دقیقه ۸ بازی با نفوذ زیبای علی اکرمی و ضربه او که به مدافع برخورد کرد به گل اول دست یافت. 

در دقیقه ۱۶ بازی باز هم فشار ایران و دفاع بسته کویت باعث شد که شلیک سالار آقاپور بعد از برخورد به مدافع کویتی به گل تبدیل شود.

در حالیکه تنها دو ثانیه از پایان نیمه اول باقی مانده بود، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی زیرکانه از میانه میدان دروازه کویت را گشود تا شاگردان شمسایی با پیروزی سه بر صفر به رختکن بروند.

در حالیکه ۱۳ دقیقه از نیمه دوم بازی گذشته بود با اعلام ضربه پنالتی به سود ایران سعید احمدعباسی گل دوم خود و گل چهارم ایران را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به سود ایران به پایان برسد و شاگردان شمسایی با کسب ۹ امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول گروه D مسابقات به دور بعد راه یابند.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا می‌رود. دیدار دو تیم ساعت ۱۲:۳۰ چهارشنبه هفته جاری پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • عکسی از ژست مازیار لرستانی در اولین ایفای نقش در یک فیلم
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • علی حاتمی؛ سعدیِ سینمای ایران
  • درخواست «مهریه» یک ماه بعد از ازدواج
  • چهره پنچ بازیگر ترکیه‌ای محبوب/ عکس