Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@18:16:45 GMT

مورینیو: نیازی به خرید بازیکن در ژانویه نداریم

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۴۱۴۳

مورینیو: نیازی به خرید بازیکن در ژانویه نداریم

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید در ماه ژانویه به بازیکن نیازی ندارد و شایعات درباره بودجه کلان باشگاه برای خرید در ماه ژانویه صحت ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی جدید تاتنهام می‌گوید تیمش در ماه ژانویه نیاز به جراحی نداشته و او نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد. از زمان روی کار آمدن مورینیو در تاتنهام شرایط این تیم رو به بهبود رفته و اسپرز در دوران او از هفت بازی خود در پنج بازی به پیروزی رسیده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورینیو و تیم جدیدش در لیگ برتر از پنج بازی چهار پیروزی بدست آورده‌اند.

 

 

با وجود شایعات منتشر شده درباره اینکه باشگاه تاتنهام بودجه سنگینی برای خریدهای جدید در ماه ژانویه در اختیار او گذاشته آقای خاص می‌گوید ترجیح می‌دهد ژانویه آرامی را پشت سر بگذارد و به خرید بازیکن جدید نیازی ندارد.

 

مورینیو در این باره گفت:" من راحت هستم چون هدایت این باشگاه را در وضعیتی بدست آوردم که انتظارش را داشتم. همینطور انتظارش را داشتم که این سوالها از من پرسیده شود که گویا دنیل لوی رئیس باشگاه گفته که قصد ندارد خیلی خرج کند و خبرنگارها از من بپرسند که از این بابت ناراحتم یا نه. سوالتان این است که از این بابت ناراحتم؟ نه، من می‌دانستم و دنیل لوی این را به من گفته بود. همه چیز برای من کاملا مشخص بود و برنامه‌های باشگاه از من مخفی نشده بود. اتفاقا از این بابت خیلی هم خوشحالم".

 

سرمربی جدید تاتنهام در ادامه گفت:" سوالتان اگر این است که ترجیح می‌دادم در ژانویه 300 میلیون پوند بودجه داشته باشم؟ نه این را ترجیح نمی‌دهم. من در ماه ژانویه بازیکن نیاز ندارم".

 

ژوزه مورینیو (سرمربی) تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر پس از افت و ناکامی در پیراهن لایپزیش شانس حضور در تیم ملی آلمان را از دست داده است. او امیدوار بود با ترک چلسی و بازگشت به لایپزیش دوباره جایگاهش در تیم ملی را به دست بیاورد، اتفاقی که نه‌تنها رخ نداد، بلکه باعث خط خوردن او از لیست تیم ملی شد.

او در پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل به لندن برگشت و به‌صورت قرضی راهی تاتنهام شد تا بتواند با درخشش در تیم جذاب آنگه پوستکوگلو دوباره خودش را در دل ناگلزمان و ترکیب تیم ملی جا کند اما فعلا اتفاق ویژه‌ای رخ نداده است.

نمایش‌های او در لباس تاتنهام آنقدری چشم‌گیر نبوده که سرمربی جوان تیم ملی را ترغیب به نوشتن نام ستاره ۲۸ ساله را در بین بازیکنان مدنظرش کند. با اینکه ورنر در لیست تیم ملی برای فیفا دی ماه مارس حضور نداشت اما بیلد خب امیدوارکننده‌ای منتشر کرده است.

بر اساس اخبار، ناگلزمان قبل از اعلام لیست اخیر به ورنر خبر داده که با اینکه او را برای دو بازی‌ برابر فرانسه و هلند دعوت نمی‌کند اما درهای تیم ملی به روی بسته نشده است. اگر او در هفته‌های آینده به اندازه کافی بازی کند و نمایش قابل قبولی داشته باشد می‌تواند در یورو ۲۰۲۴ حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • پدیده 14 ساله آمریکایی جدیدترین خرید باشگاه منچسترسیتی
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر