Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از مهمترین راهبردهای اداره کل ورزش و جوانان برای دستیابی به اهداف تبیین شده، ایجاد هم افزایی با بخش ها، نهادها و دستگاههای اجرایی است و دانشگاهها در اولویت کاری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، عصر امروز با حضور حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و ایرج مهدیزاده رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی، تفاهم نامه همکاری امضاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  حسن عزیزی در این جلسه با اشاره به نقش دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان که در آینده سفیران سلامت و فرهنگ، و تربیت دانش آموزان در مدارس خواهند بود، گفت:دانشجو همچنان قلب تپنده جامعه است و می توان از آن به عنوان موتور محرک ترویج فرهنگ و ورزش در بین جوانان نام برد و بدون شک اولین و اصلی ترین نیاز کشور موضوع فرهنگ بوده و این دانشگاه نیز هم مرکز آموزش دانشجو و هم مرکز تعلیم و تربیت معلم و استاد است.   مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی،با تاکید بر لزوم تعامل و هم‌افزایی بین مجموعه ورزش و جوانان و دانشگاه فرهنگیان، خاطرنشان کرد: فراوانی دانشجویان دختر و پسر در پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان، فرصت مناسبی است، که از آن می توان برای ترویج فرهنگ ورزش و استفاده بهینه از ظرفیت جوانان نخبه در حوزه سمن های جوانان بهره برد.   عزیزی با توجه به نقش ورزش در سلامتی جامعه افزود: آمادگی کامل داریم، برنامه های مشترکی در محورهای همایش های پیاده روی خانوادگی ، جشنواره های فرهنگی و ورزشی ، همایش های کوهپیمایی و میزبانی مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاههای فرهنگیان سراسر کشور را در استان با همکاری دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی برگزار کنیم.   مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، با اشاره به نقش و جایگاه سمن های مردم نهاد جوانان در جامعه تصریح کرد: دانشجویان جوان در حال تحصیل در مجموعه پردیس دانشگاه فرهنگیان استان می توانند برای تاسیس سمن در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی، علمی پژوهشی و اعتقادی، مذهبی اقدام کنند و اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در راستای حمایت از آنان، نسبت به انجام کمک های مادی، در چارچوب طرح و برنامه ها، کمک بلاعوض پرداخت خواهد کرد.   ایرج مهدیزاده رییس پردیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان، بواسطه نگاه ویژه به مجموعه دانشگاه فرهنگیان گفت: وجه مشترک دانشگاه فرهنگیان و اداره کل ورزش و جوانان استان، جامعه مخاطب جوان است که با برنا مه ریزی و تعامل، از آن می توان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ترویج فرهنگ و همگانی کردن ورزش در جامعه استفاده کرد.   در پایان تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان و پردیس دانشگاههای فرهنگیان خراسان جنوبی به امضاء رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان جامعه خراسان جنوبی سلامت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک

توافق نامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، نمازخانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) از سوی جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس امضا و مبادله شد.

بر این اساس مقرر شد مجتمع فرهنگی، رفاهی و نماز خانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) در مدت زمان یک سال با هدف فراهم کردن امکانات مناسب در مسیر زائران و مسافرانی که از استان‌های جنوبی کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس و زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا (ع) را دارند، ایجاد شود.

بیشتر بخوانید

۵۲ ویژه برنامه در میقات‌الرضا (ع) طبس برگزار می‌شود

برای انجام این کار هر یک از طرفین، شامل استانداری خراسان جنوبی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، اعتباری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تأمین خواهند کرد.

استانداری خراسان جنوبی متعهد شد علاوه بر تأمین زمین، زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کند و بنیاد کرامت رضوی هم عملیات اجرایی این طرح را تا مرحله تکمیل و بهره برداری و ارائه خدمات و برنامه‌های فرهنگی بر عهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان