Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@10:29:48 GMT

دستگیری قاتل فراری در گچساران

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۴۳۸۱

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری قاتل فراری شب گذشته با اعتراف به قتل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری قاتل فراری شب گذشته با اعتراف به قتل خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر گفت در پی اعلام فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری مسلحانه به آدرس کارکنان ،مامورین به محل اعزام و در تحقیقات مقدماتی انجام شده مشخص گردید ۳ نفر جوان به هویت های معلوم که در یکدستگاه خودروی سمند سوار و در حال حرکت بودند که ناگهان توسط افرادی مسلح به هویت های معلوم مورد تیراندازی واقع که در این بین متاسفانه یکی از سرنشینان خودروی سمند در صحنه حادثه فوت نموده و دونفر دیگر مصدوم و جهت مداوا به بیمارستان منتقل گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ موسوی افزود که ضاربین پس از اقدام به تیراندازی فورا از محل متواری که شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت بنابر رایزنی های مکرر و همکاری خانواده قاتل ،ضاربین به یگان انتظامی معرفی که با تحقیقات به عمل آمده نامبردگان به قتل اعتراف و پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین در اختیار مراجع قضایی قرارگرفت که با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و از نامبردگان یک قبضه اسلحه کلاشینکف ،کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان ضمن تسلیت به خانواده متوفی از شهروندان خواست ضمن رعایت آرامش پلیس را در روند رسیدگی به موضوع یاری نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه افزود: در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای جزیره قشم و متواری شدن قاتل، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان مرزی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: جزئیات قتل زن جوان در روز ولنتاین / قاتلین دستگیر شدند

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد قاتل فراری پس از درگیری با مقتول ۲۵ ساله به یکی از استان همجوار فرار کرده و با تغییر هویت و چهره در آنجا سکونت دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان توضیح داد: کارآگاهان پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از بازگشت متهم مطلع شدند و با نیابت قضایی و هوشیاری کامل مخفیگاه متهم را زیر نظر قرار داده و در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کردند.

سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود معترف شد، خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

کد خبر: 1227923 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد 
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد