Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در مرحله اضطرار آلودگی هوا تردد خودروها از در منازل طبق طرح کاهش آلودگی اجرا می‌شود، یعنی رانندگانی که سهمیه 20 روز تردد رایگان را دارند می‌توانند از سهمیه خود استفاده کرده و در شهر تردد کنند.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص محدودیت‌های تردد در معابر پایتخت به دلیل آلودگی هوا اظهار داشت: در شرایط اضطرار همان حلقه دوم طرح ترافیک یا طرح کاهش آلودگی هوا تا در منازل گسترش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد:‌ خودروهایی که سهمیه 20 روز رایگان خود را در هر فصل داشته باشند می‌توانند در شرایط اضطرار در روزهای عادی از سهمیه خود استفاده کرده و تردد کنند.

وی گفت: اگر رانندگانی باشند که از 20 روز رایگان خود استفاده کرده و بخواهند با پرداخت عوارض در شهر تردد کنند مجاز نخواهند بود.

سردار مهماندار با اعلام این مطلب که در حال حاضر طرحی به نام زوج و فرد نداشته و این طرح در حلقه دوم به نام طرح کاهش آلودگی مطرح شده خاطرنشان کرد: خودروهایی که به صورت غیرمجاز در سطح شهر تردد کنند جریمه 20 هزار تومانی برای‌شان صادر خواهد شد.

وی به تصمیم کارگروه آلودگی هوا مبنی بر ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شهر پرداخت و گفت: مأموران پلیس راهور در معابر ورودی پایتخت حضور داشته و مانع از ورود کامیون‌ها می‌شوند اما به هر حال کامیون‌ها از معابر دیگر وارد شهر شده و تردد می‌کنند؛ جریمه‌ای که برای کامیون‌ها به علت ممنوعیت تردد صادر می‌شود 90 هزار تومان است که بازدارندگی لازم را ندارد و با توجه به دستمزدی که رانندگان کامیونت در قبال جابه‌جایی بار می‌گیرند مبلغ ناچیزی است.

رئیس پلیس راهوار تهران بزرگ خاطرنشان کرد: میزان جرایم رانندگی بازدارندگی لازم را ندارد و از وزارت کشور خواسته‌ایم که در این زمینه ورود پیدا کند تا حداقل جرایم بتواند تأثیر لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آلودگی هوا پلیس طرح ترافیک جریمه سردار مهماندار راهوار ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها/ سیدحسین حسینی نقره داغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارش مسابقه و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی آرا مربوط به دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال را به شرح ذیل اعلام کرد:

باشگاه آلومینیوم اراک

تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه

مستند: ماده ۸۶

تنبیهات :۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی+اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره ۲۰۶۹ پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)

حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)

تخلف: رفتار غیرورزشی؛ مستند: ماده ۶۴

تنبیهات :۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا_قطعی)

باشگاه استقلال

تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب؛ مستند: ماده ۸۶

تنبیهات: ۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

سید حسین حسینی (بازیکن استقلال)

تخلف: نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه؛ مستند: مواد ۵۱ و ۵۵

تنبیهات: یک جلسه محرومیت که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود + ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

محمدحسین مرادمند (بازیکن استقلال)

تخلف: بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه؛ مستند: ماده ۵۵

تنبیهات: ۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

کد خبر 6081339

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • اجرای پروژه فیبر نوری در ۴۵۰ شهر/ سرعت اینترنت افزایش می‌یابد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی به محیط زیست خراسان رضوی
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها/ سیدحسین حسینی نقره داغ شد
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری