Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور گفت: مشکل اصلی انتقال آب تولیدی به شهر است که در این راستا طرح انتقال آب از آب شیرینکن به مخازن داماهی در دست اجرا است.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید حمیدرضا کشفی، عصر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان بندرعباس اظهار کرد: قول دائم که برنامه تنش آبی استان را برای سال ۹۸ تنظیم کنیم که این مهم به خوبی توسط آبفای استان انجام و به آبفای کشور ابلاغ و توسط وزارت نیرو تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: بر همین اساس بودجه لازم برای اجرای پروژه‌های اولویت دار تخصیص داده شده و پروژه‌های نیمه تمام سطح شهر نیز در حال انجام است به طور‌ی که در پروژه آب شیرین کن بندرعباس که در حال افزایش ظرفیت می‌باشد، مشکل اصلی ما انتقال آب تولیدی به شهر بوده که در این راستا طرح انتقال آب از آب شیرین کن به مخازن داماهی را در دست اجرا داریم.

کشفی افزود: این طرح شاهرگ حیاتی آب شهر بندرعباس است که به طول ۳۳ کیلومتر در حال اجراست و هدف از اجرای این آن ایجاد تأسیسات لازم جهت انتقال آب تولیدی آب‌شیرین‌کن بندرعباس به مخازن داماهی این شهر و تأمین کمبود آب شهر بندرعباس و مناطق غربی شامل شهر‌ها و روستا‌های غرب بندرعباس می‌باشد.

وی در پایان تصریح کرد: استان هرمزگان بیشترین سهم را از تنش آبی سال ۹۸ به خود اختصاص داده که با توجه به اولویت اجرای پروژه‌های آبفای استان، پیش بینی می‌شود مردم بندرعباس کمترین تنش آبی را در تابستان ۹۹ داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آب شیرین طرح انتقال آب آبفای کشور بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»

وزارت خارجه آمریکا با اشاره به تاکید پاکستان بر تکمیل خط لوله گاز صلح ادعا کرد که دوستی با ایران خطر تحریم‌های واشنگتن را در پی خواهد داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن از پیشرفت پروژه خط لوله گاز ایران-پاکستان حمایت نمی‌کند.

وی افزود دوستی با ایران خطر تحریم‌های آمریکا را در پی خواهد داشت.

این درحالی است که به گفته «مصدق مالک» وزیر نفت پاکستان دستکم 27 درصد شهروندان این کشور به گاز دسترسی دارند.

مالک همچنین هفته جاری اظهار داشت پاکستان به رسمی به دنبال درخواست معافیت تحریمی آمریکا برای انتقال گاز ایران است.

اوایل اسفندماه سال گذشته وزیر نفت و نیروی پاکستان با تاکید بر تعهد کشورش به تکمیل خط لوله انتقال گاز ایران گفته بود: تحریم‌های آمریکا قابل اعمال بر این پروژه مشترک گازی نیست.

پروژه "خط لوله گاز صلح" ایران و پاکستان شتاب گرفتروسیه: ساخت خط لوله گاز پاکستان سال 2025 پایان می‌یابدپاکستان: تحریم‌های آمریکا ارتباطی با خط لوله انتقال گاز ایران ندارد

هفته گذشته «دونالد لو» دستیار وزارت خارجه آمریکا در امور جنوب آسیا و آسیای میانه در جلسه استماعیه کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان این کشور تصریح کرد برای جلوگیری از تحقق لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند.

وی در پاسخ به پرسشی گفته بود: من کاملاً از تلاش‌های دولت آمریکا برای جلوگیری از تحقق این خط لوله حمایت می‌کنم، ما برای رسیدن به این هدف کار می‌کنیم.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت تولیدی به اداره مالیات استان قزوین
  • آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار 
  • طرح آبرسانی هرسین در اولویت پیگیری و اجرا
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • تلاش ها برای تامین آب پایدار جزیره قشم ادامه یابد