Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@16:05:35 GMT

یکدست کردن مو‌های چند رنگ

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۵۰۹۷

یکدست کردن مو‌های چند رنگ

دلایل مو‌های چند رنگ شده

مشکلاتی مانند ریشه‌های بدون رنگ، ریشه گیری مو‌های مش شده با روش اشتباه و عدم رنگ کردن صحیح مو‌ها سبب مشکل مو‌های چند رنگ شده می‌گردد.


پاک کننده رنگ

برای چند مرحله پی در پی، از شامپو‌های پاک کننده رنگ استفاده کنید تا رنگ مو را بشوید و پاک کند. برای پاک کردن رنگ از روی مو‌ها روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید تا به شما در پاک کردن مو‌های چند رنگتان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





اگر رنگ موهایتان خیلی بد شده است، بهتر است ریسک بیشتری نکنید و به یک سالن حرفه‌ای در زمینه رنگ و مش مراجعه کنید و مشکلتان را بگویید. آن‌ها به خوبی می‌دانند که با مو‌های چند رنگ شما چه باید بکنند تا یکدست شود.



دکلره و یکدست کردن مو‌های چند رنگ

در فرآیند دکلره کردن مو، یک ماده کار اصلی را انجام می‌دهد: پراکسید هیدروژن. این ماده به بافت مو نفوذ می‌کند و رنگدانه‌های سیاه و تیره مو را از بین می‌برد و در نهایت باعث می‌شود رنگ مو‌های شما طبیعی به نظر برسد. اگر می‌خواهید مو‌های روشن داشته باشید دکلره کردن اجتناب ناپذیر است.


مراحل دکلره کردن مو

دکلره کردن مو چند مرحله دارد: در مرحله اول مو‌ها به پایه قرمز یا نارنجی می‌رسد و در مرحله بعد به پایه‌ی زرد و بلوند می‌رسد. گاهی با یک بار دکلره کردن مو‌هایتان به پایه‌ی مناسب نمی‌رسد و باید آن را چند بار تکرار کرد. اما باید چقدر زمان بین دکلره کردن‌ها لازم است تا منجر به آسیب دیدن به مو‌ها نشود؟ اگر مو‌هایتان در هنگام دکلره کردن آسیب دیده، حداقل یک ماه باید صبر کرده و هر روز موهایتان را تقویت کنید. اما اگر مو‌های شما زیاد آسیب ندیده است می‌توانید بعد ازیک هفته تا ۱۰ روز دوباره آن را دکلره کنید.



استفاده از واریاسیون برای مو‌های چند رنگ

واریاسیون‌ها تیوپ‌هایی کوچک با توانایی‌های بزرگ هستند!. از آن‌ها حتما در ترکیب رنگتان کمک بگیرید. واریاسیون‌ها یکی از بهترین پاسخ‌ها برای رنگ موی چند رنگ هستند. در تکنیک‌های مختلف رنگ نیز کاربرد دارند. مثلا اگر پس از رنگ کردن مو ریشه‌ی مویتان به قرمزی می‌زند. با استفاده از ترکیب رنگ مناسب و واریاسیون سبز به اندازه یک بند انگشت می‌توانستید قبل از انجام کار از آن جلوگیری نمایید.



منبع: بیتوته

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی دکلره مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی خوشمزه! یک مُدل با شیر، یک مُدل رژیمی

زی‌سان: اسموتی یکی از نوشیدنی‌های محبوب و پرطرفدار در دنیا است که از تکه‌های میوه درست می‌شود. این نوشیدنی یک انتخاب عالی برای یک روز گرم یا پذیرایی از مهمان‌های سرزده است.

به گزارش زی‌سان، علاوه بر این اگر از رژیم غذایی کاهش وزن پیروی می‌کنید، اسموتی می‌تواند جایگزین مناسبی برای آب میوه، میلک شیک یا انواع شیک که درصد چربی و قند بالایی دارند باشد. از آن جایی که اگر بخواهید یک لیوان اسموتی بخرید؛ باید هزینه زیادی بابت آن پرداخت کنید، تصمیم گرفتیم طرز تهیه این نوشیدنی خوشمزه و پرخاصیت را به شما آموزش دهیم تا به راحتی عزیزان‌تان را به یک لیوان اسموتی دعوت کنید. در ادامه ۲ مدل طرز تهیه اسموتی توت فرنگی را می‌خوانید.

پیش از آن که دست‌به‌کار شوید پیشنهاد می‌کنیم خواص توت فرنگی را بخوانید.

آنچه در ادامه خواهید آموخت:

مواد لازم اسموتی توت فرنگی با شیر طرز تهیه اسموتی توت فرنگی با شیر مواد لازم اسموتی توت فرنگی رژیمی طرز تهیه اسموتی توت فرنگی رژیمی

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی با شیر

مرحله اول: توت فرنگی‌ها را تمیز بشویید و آنها را به مدت چند ساعت در فریزر قرار دهید تا یخ بزنند.

مرحله دوم: توت فرنگی‌های یخ زده را به همراه شیر سرد و مربای توت فرنگی داخل دستگاه مخلوط کن یا غذاساز بریزید و آن را روشن کنید. صبر کنید تا نوشیدنی شما یکدست شود.

مرحله آخر: زمانی که اسموتی یکدست شد، آن را درون لیوان بریزید و سرو کنید.

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی رژیمی

توت فرنگی یخ زده، ماست یونانی، عسل و پودر پروتئین وی را به همراه نصف مقدار آب دستور داخل مخلوط کن یا غذاساز بریزید سپس غذاساز را روشن کنید تا مواد اسموتی یکدست شوند.

*نکته: آب را کم‌کم به اسموتی اضافه کنید تا اسموتی رقیق نشود.

این اسموتی برای صبحانه بسیار مناسب و مقوی است و انرژی روزانه بدن‌تان را تأمین می‌کند.

+ پیشنهاد مطالعه: چگونه توت فرنگی را بشوییم؟

سخن پایانی

سعی کنید اسموتی را تازه درست کنید و میل کنید، اما اگر به هر دلیل فرصت درست کردن آن را ندارید، باید به شما بگوییم اسموتی را ۴۸ ساعت در یخچال و حدود ۲ ماه در فریزر می‌توانید نگهداری کنید.

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • طرز تهیه اسموتی توت فرنگی خوشمزه! یک مُدل با شیر، یک مُدل رژیمی