Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-16@09:17:16 GMT

آگهی استخدام خلبان با حقوق باور نکردنی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۵۱۶۶

تین نیوز

این آگهی در میانه دهه 50 خورشیدی در یکی از روزنامه‌های ایران چاپ شده و در آن از حقوق 3765 تومانی برای تحصیل در دانشکده افسری و آموزش خلبانی وعده داده شده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: استخدام خلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد

انریکه از حذف بارسلونا و صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مطمئن است.

طرفداری | لوئیز انریکه به بارسلونا بر می‌گردد. 

پس از شکست 3-2 در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن فردا شب مهمان بارسلونا خواهد بود. لوئیز انریکه در نشست خبری خود به موضوعات زیر پرداخته است:

بازی برگشت مقابل بارسلونا

بازی با بارسلونا در ذهن ما جاریست. ما زمان کافی برای تمرین و آماده‌سازی داشتیم و من حس می‌کنم تیممان در شرایط روحی خوبی قرار دارد. دور رفت شایسته شکست نبودیم. فوتبال همیشه عدالت را رعایت نمی‌کند. ما فقط یک هدف داریم: انجام یک بازی بزرگ و صعود به مرحله بعد. من مطمئنم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. یقین دارم بارسلونا را می‌توانیم شکست بدهیم.

انریکه به بازیکنان چه گفته است؟  

این بازی، بازی متفاوتی است. ما زمان کافی برای آنالیز و بهبود عملکردمان داشتیم. بازی اول، بازی نزدیکی بود و هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند، اما نتیجه‌ی نهایی آن چیزی نبود که ما استحقاقش را داشتیم. باخت با نتیجه‌ی 2-3 به این معنی است که ما باید در این بازی با تمام قوا ظاهر شویم. ما تیمی نیستیم که محافظه‌کارانه بازی کنیم و کاملا مطمئن هستیم که می‌توانیم نتیجه را به سود خود برگردانیم.

پاری سن ژرمن با شکست دور رفت، پس از 27 بازی باخت را تجربه کرد

 

پس از ۲۷ بازی بدون شکست، بالاخره روزی هم می‌رسد که طعم شکست را بچشیم. اما مهم این است که از جايمان بلند شویم و عملکردمان را ارتقا دهیم. نباید در زمان پیروزی ذوق‌زده شویم و یا در زمان شکست افسرده و ناامید شویم. ما برای رقابت به میدان می‌آییم و هدفمان شاد کردن هوادارانمان است. مطمئنم فردا بازی بسیار خوبی به نمایش خواهیم گذاشت و هواداران پاری سن ژرمن خشنود خواهند بود. 

نظر سرمربی پاری سن ژرمن در مورد نیوکمپ  

 من هم مثل تمامی هواداران بارسلونا دوست داشتم در این ورزشگاه بازی کنیم. نیوکمپ استادیومی بی‌نظیر و افسانه‌ای در دنیاست. با این حال، مونتجویک هم برای من یادآور خاطرات خوبی است و در حد یک مسابقه فینال محسوب می‌شود. 

برنامه پاری سن ژرمن برای بازی با بارسلونا 

از همان ابتدای بازی با پرس شدید حریف را تحت فشار قرار خواهیم داد و آن‌ها نیز به ارائه سبک بازی خود خواهند پرداخت. در زمان مالکیت توپ، حداکثر موقعیت‌های ممکن را برای گلزنی ایجاد خواهیم کرد و بارسلونا نیز به همین شیوه عمل خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود گل‌های زیادی را شاهد باشیم. این بازی بدون شک برای تماشاگران هیجان‌انگیز و لذت‌بخش خواهد بود. با این حال، برای مربیانی که تمایل به کنترل بازی دارند، این مسابقه جذابیت کمتری دارد.

نظر انریکه در مورد ژاوی 

هر چیزی بگویم، علیه خودم استفاده خواهد شد. جنجالی جالبی می‌شود. کاش من هم می‌توانستم مثل لوئیس آراگونس صحبت کنم. برای شناخت عمیق یک مربی، لازم است او را از درون و به طور کامل بشناسیم. ژاوی در حال حاضر در اوج قله مربیگری قرار دارد و نتایج نیز گواه این ادعا هستند. ژاوی تحسین من را دارد. او به عنوان بازیکن تاثیر زیادی روی من داشت. بازی مقابل ژاوی هیجان‌انگیز خواهد بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • اشتغال؛ رکورددار جستجوهای «هنری» در دیوار
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • در دنیای فیک نیوزها، چطور از روان‌مان محافظت کنیم؟
  • کذاب‌های جذاب
  • اهمّیت شکرگذاری در جلد پنجم کتاب «طعم شیرین خدا»
  • مسئولان محترم باور بفرمائید فریبتان داده‌اند!
  • لحظه تیک آف از فرودگاه میامی از نمای کابین خلبان (فیلم)