Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا برادران بعد از ظهر یکشنبه در نشست با اعضای هیئت اسکی استان اردبیل عنوان کرد: تأمین اعتبار مالی مهمترین مشکل بهره برداری از پیست اسکی «نمین» بوده و امیدواریم با جلب منابع مالی مورد نیاز اقدامات عمرانی لازم در این بخش با سرعت مناسبی تداوم یابد.

وی افزود: در حال حاضر پیست اسکی فندقلوی نمین از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی برخوردار بوده که با توجه به شرایط موجود این میزان از پیشرفت قابل قبول به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: چنانچه اعتبار مصوب در سال جاری به ارزش دو میلیارد تومان تأمین شود شرایط اتمام این پروژه ورزشی و گردشگری تا پایان سال مهیا خواهد شد.

برادران از تله اسکی نمین به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های در دست اجرای ورزش استان یاد کرد و افزود: تا بدین جای کار هشت میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پیست اسکی نمین قابلیت ایجاد پیست به طول یک کیلومتر را برخوردار خواهد بود، ادامه داد: با بهره گیری از ظرفیت‌های متعدد ورزشی استان می‌توان به رشد گردشگری و شکوفایی اقتصادی در منطقه دست یافت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: گردشگری یکی از مهمترین محورهای توسعه استان یاد شده و توجه مضاعف به قابلیت‌های ورزش استان در نقاط مختلف می‌تواند به دستیبی به این مهم کمک نماید.

کد خبر 4804853

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اردبیل محمدرضا برادران اسکی بوشهر ایلام تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی آلودگی هوا شب یلدا یاسوج بیرجند بارش برف شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین مسئله در شرق اصفهان آب است، زیرا در این منطقه از گذشته به خاطر خاک مناسب، کشاورزی وجود داشته که امروز ضربه فراوانی خورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی طغیانی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: شرق شهرستان اصفهان و بخش مرکزی، قلب منطقه شرق استان اصفهان است، زیرا برای تردد در شرق استان باید از این منطقه مرکزی عبور کرد در همین راستا با توجه به حضور میدانی در بخش مرکزی می‌توان اعلام کرد که نقطه ثقل منطقه شرق استان است، زیرا هرکسی که بخواهد به شرق استان سفر کند باید از بخش مرکزی عبور کند، اما این منطقه متأسفانه از جهت شبکه معابر از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

وی افزود: جاده‌های اصلی سرویس دهنده در منطقه برآن شمالی و جنوبی و همچنین منطقه قهاب دچار مشکل هستند و در این راستا پیگیری‌ها فراوانی انجام شده است اما هنوز اقدامی صورت نگرفته و هنوز روکش آسفالت برای این دو مسیر سرویس‌دهی انجام نشده است.

طغیانی یادآور شد: مهمترین مسئله در شرق اصفهان آب است، زیرا در این منطقه از گذشته به خاطر خاک مناسب، کشاورزی وجود داشته است که امروز ضربه فراوانی خورده است، در این راستا تلاش‌هایی برای حل مسئله آب صورت گرفته است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مهم شهر اصفهان آلودگی و در منطقه شرق شهرستان مسئله اتباع خارجی است، متأسفانه در این منطقه روستایی وجود دارد که حدود ۱۰۰ درصد جمعیت آن را اتباع تشکیل می‌دهند و بار امنیت سنگینی دارد، در این راستا لازم است برای امکانات و تجهیزات لازم و حضور نیروهای انتظامی و سپاه تدبیر ویژه‌ای صورت گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز در شهرک اصفهانک شاهد کمبود خدمات اساسی مردم هستیم، همچنین در مسکن مهر قهجاورستان مشکل فاضلاب وجود دارد.

طغیانی با اشاره به همین منطقه شرق اصفهان تاکید کرد: اگر بخش مرکزی اصفهان دچار مشکل شود، چهار شهرستان شرقی استان نیز دچار مشکل عظیم‌تری خواهند شد.

کد خبر 747937

دیگر خبرها

  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی