Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@08:48:34 GMT

خانواده ایرانی در جمع «شما»

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۵۸۷۵

خانواده ایرانی در جمع «شما»

خبرگزاری میزان- ویژه برنامه شب یلدا شبکه شما با همراهی شبکه‌های استانی و با حضور پررنگ خانواد‌های ایرانی برگزار شد. تاریخ انتشار: 21:41 - 01 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۹۳۶۱

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان ها، یلدای امسال با یک اتفاق نو در حوزه مراکز استانی صدا و سیما همراه بود و آن گرد هم نشینی بزرگی بود که با حضور همه خانواده‌های ایرانی در جمع صمیمی و گرم شبکه «شما» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این ویژه برنامه که همزمان با شب یلدا و به مناسبت آخرین شب از فصل پائیز و ورود به فصل زمستان با اجرای نجمه جودکی و محمد اسکندری روی آنتن شبکه شما رفت از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه آغاز و تا ساعت ۲۳:۳۰ ادامه داشت.
در این ویژه برنامه سعی بر آن بود که برنامه‌ای همراه با مردم تهیه شده و پخش شود و در اوضاع و شرایط اقتصادی همراه مردم باشد و از هزینه‌های اضافی و دکور مجلل دوری شود.


در طول پخش برنامه با اقبال واحدی گزارشگر برنامه انار که در شهر اردبیل مستقر بود، بار‌ها ارتباط زنده برقرار شد و طی این ارتباط‌ها اقبال واحدی در کنار مردم خونگرم اردبیل حضور یافت و با آن‌ها درباره آئین و سنت‌های شب یلدا و صله رحم صحبت کرد.
در یکی از این ارتباط‌های مستقیم گزارشگر برنامه در چادر یک خانواده زلزله زده در روستای ورزنه حضور پیدا کرد و از این خانواده گزارشی تهیه و برای مخاطبان پخش شد. در این گزارش حجت الاسلام آل هاشم نماینده، ولی فقیه و امام جمعه این روستا نیز حضور داشت.
در برنامه انار سعی شد که دوربین بیشتر به سراغ استان‌هایی برود که این روز‌ها درگیر مشکلات اقتصادی و بلایای طبیعی هستند. در این راستا به سراغ مراکز استان کردستان و خوزستان رفته و با مردم این مناطق همراه شد. در ادامه ارتباط مستقیم این برنامه با استان‌های یزد لرستان گیلان سمنان برقرار و با برنامه‌های یلدای آن‌ها همراه شد.

برقراری ارتباط زنده با مراکز استانی مختلف مانند آذربایجان شرقی، خوزستان، اردبیل، سمنان، کردستان، یزد، لرستان و گیلان، حال و هوای بلندترین شب سال را در چهارگوشه ایران برای مخاطبان شبکه‌ای سراسری مجسم کرد؛ خرده‌فرهنگ‌هایی برآمده از هزار رنگ اقوام ایرانی و هزار زنگ خوش نوای کاروان جاری یک ملت در دل تاریخ، مردمانی که هرجا هستند این شب را گرامی می‌دارند و به احترام با هم بودن، گرد هم جمع می‌شوند و شبی را با خاطره‌های شیرین سر می‌کنند.

بیشتر بخوانید امید، افتخار و تکریم خانواده در برنامه های یلدایی سیما

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شب یلدا رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری در طرح گسترش شبکه بهداشت کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی پور گفت: بازنگری طرح گسترش شبکه بهداشت کشور در بستر الکترونیک و نظام رگولاتوری، اپراتوری وزارت بهداشت انجام می‌گیرد. در نظام جدیدِ بازنگری که به صورت دینامیک و مستمر است، به گونه‌ای عمل می‌شود که نیاز به بازنگری در فواصل طولانی مدت پنج ساله نخواهد بود.

وی اظهار کرد: این بازنگری مبنا و زیربنای سایر اقدامات مانند ساماندهی نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی، تحول اداری، فضای فیزیکی و سایر موارد در مرکز مدیریت شبکه خواهد بود.

علی پور تاکید کرد: با اجرای این برنامه و تولید شناسه واحد سیام، ضمن انجام تکالیف قانونی، ارتباط بین سامانه‌ها با سامانه‌های سطح یک و همچنین ارتباط بین سامانه‌های مختلف سطح یک، برقرار خواهد شد.

کد خبر 6078932 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • ببینید | برنامه محفل و سال‌نو شبکه سه در صدر توجه مردم
  • ۶۶ درصد مردم ایران همراه با تلویزیون و «نون‌خ» صدرنشین
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • گسترش شبکه بهداشت کشور در بستر الکترونیک
  • پیام سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان
  • بازنگری در طرح گسترش شبکه بهداشت کشور
  • ابلاغ تسلیت سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان