Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@14:34:23 GMT

انتصاب نخستین سفیر کویت در فلسطین

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۶۰۰۱

انتصاب نخستین سفیر کویت در فلسطین

گروه بین‌الملل ــ نخستین سفیر کویت در فلسطین، امروز، اول دی‌ماه، اعتبارنامه خود را به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تقدیم کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از بخش عربی خبرگزاری «آناتولی»، «عزیز الدیحانی» امروز، یکشنبه، به عنوان سفیر غیرمقیم کویت در فلسطین، اعتبارنامه خود را به محمود عباس تقدیم کرد و اعتبارنامه وی مورد پذیرش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الدیحانی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی کویت گفت: ارائه اعتبارنامه من به رئیس تشکیلات خودگردان، این پیام را از سوی کویت به تمام کشورهای جهان می‌رساند که فلسطین یک کشور عربی است و ما برای احقاق حق ملت فلسطین در کنار آنها خواهیم ایستاد.

وی بر عمق روابط میان کویت و فلسطین تأکید کرد و گفت: کشور کویت به طور کامل نسبت به اهمیت مسئله فلسطین ایمان دارد و به حمایت خود از ملت فلسطین ادامه خواهد داد.

الدیحانی که به عنوان سفیر کویت در اردن و سفیر غیرمقیم این کشور در فلسطین انتخاب شده است، روز شنبه،‌ 30 آذرماه، پس از اردن، به فلسطین سفر کرد.

دولت کویت در پایان ماه اکتبر (9 آبان) تصمیم خود مبنی بر تعیین الدیحانی به عنوان سفیر این کشور در فلسطین را اعلام کرد. این نخستین باری است که کویت سفیری در دولت فلسطین تعیین می‌کند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا کویت سفیر اعتبارنامه محمود عباس بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کشور عربی و همسایه اسرائیل سفیر ایران را احضار کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن گفت: سفیر ایران احضار شد و به او این پیام را دادیم که اهانت و تشکیک در مواضع اردن غیر قابل قبول است.

وی مدعی شد:پیشتر در خصوص تشدید تنش ها هشدار داده بودیم. قبلا متذکر شده بودیم که عدم توقف جنگ غزه منطقه را به سوی درگیری سوق می‌دهد.

کد خبر 844456 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه ایران و اردن

دیگر خبرها

  • بعد از «وعده صادق» سفیر سوییس برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • نخست‌وزیر جدید کویت منصوب شد
  • نخست‌وزیر کویت منصوب شد
  • سفیر ایران در کویت: اسرائیل حماقت کند پاسخ قاطع‌تر و قوی‌تری خواهیم داد
  • این کشور عربی و همسایه اسرائیل سفیر ایران را احضار کرد
  • صادرات ۲۲ هزار تن کاه حبوبات از بنادر آبادان
  • آسمان قطر و کویت برای آمریکا علیه ایران ممنوع اعلام شد
  • آسمان قطر و کویت برای استفاده آمریکا علیه ایران ممنوع شد؟
  • استفاده از آسمان قطر و کویت برای آمریکا علیه ایران ممنوع شد