Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید حسینی برای سومین هفته متوالی از همراهی تیم ترابزون‌اسپور بازماند. ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه ورزشی فوتوماک ترکیه، با اعلام رسمی باشگاه ترابزون‌اسپور مجید حسینی به دلیل درد ناحیه کمر قادر به بازی برابر تیم کونیااسپور در چارچوب هفته شانزدهم سوپرلیگ ترکیه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، مجید حسینی در مرکز پزشکی باشگاه ترابزون‌اسپور به تمرین‌های ویژه فیزیوتراپی ادامه خواهد داد. این ملی‌پوش ایرانی در آخرین بازی ترابزون‌اسپور در مرحله گروهی لیگ اروپا برابر تیم بازل سوئیس مصدوم شده بود.

تیم ترابزون‌اسپور امشب میهمان تیم کونیااسپور است و هم‌اکنون با 26 امتیاز رده پنجم جدول 18 تیمی سوپرلیگ ترکیه را در اختیار دارد.

تساوی العربی برابر حریف 10 نفره

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون‌اسپور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون اسپور سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومان پرسپولیس مقابل آلومینیوم؛ حضور احتمالی هنانوف، غیبت قطعی عالیشاه و بیرو

محمدحسین کنعانی زادگان و عالشاه مقابل آلومینیوم غایب هستند.

طرفداری | پرسپولیس در آستانه دیدار حساس جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک، وضعیت نامشخصی در مورد مصدومان خود دارد. در حالی که امید عالیشاه به طور قطعی این بازی را از دست خواهد داد، وضعیت دو بازیکن دیگر یعنی بیرانوند و وحدت هنانوف در هاله‌ای از ابهام است.

امید عالیشاه، هافبک باتجربه پرسپولیس، به دلیل مصدومیت بین ۴ تا ۸ روز نیاز به استراحت دارد و در دیدار جام حذفی برابر آلومینیوم اراک غایب است.

عالیشاه در جریان بازی با پیکان از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و بازی را ترک کرد. با توجه به این مصدومیت، او بازی با آلومینیوم و احتمالا دیدار بعدی لیگ برتر مقابل سپاهان را نیز از دست خواهد داد.

وحدت هنانوف، مدافع میانی پرسپولیس، دوران نقاهت را پشت سر می‌گذراند و در روز‌های آینده به تمرینات تیم اضافه می‌شود. هنانوف به دلیل مصدومیت چند بازی اخیر پرسپولیس را از دست داده بود، اما گفته می‌شود که او در حال ریکاوری است و احتمالا در جام حذفی می‌تواند بازی کند.

کنعانی زادگان مشکل خاصی ندارد و می‌تواند در بازی بعدی با صلاحدید کادرفنی به میدان برود. بیرانوند امروز گچ دست خود را باز می‌کند ولی نیاز به ۱۰ روز فیزیوتراپی دارد و قطعاً در بازی جام حذفی غایب است.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور
  • فرصت‌سوزی یاران محمدی در بازی 6 امتیازی
  • سرنوشت تلخ بورسا اسپور؛ از بازی در لیگ قهرمانان تا سقوط به دسته چهارم فوتبال ترکیه
  • میلاد محمدی با انگیزه در بازی شماره ۹
  • حسینی و علی کریمی از لیست خط خوردند
  • غیبت روملو لوکاکو در بازی رم مقابل بولونیا به دلیل مصدومیت
  • غیبت ۲ + ۱ بازیکن سپاهان برای دیدار با ملوان/ دردسر شیرین مورایس
  • مصدومان پرسپولیس مقابل آلومینیوم؛ حضور احتمالی هنانوف، غیبت قطعی عالیشاه و بیرو