Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@05:29:49 GMT

شاخص بورس ارتفاع ۲۶۰ هزار واحد را هم فتح کرد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۹۳۳۳

شاخص بورس ارتفاع ۲۶۰ هزار واحد را هم فتح کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سهام، با ثبت رشد ۴۳۵۲ واحدی دقایقی پیش از ارتفاع ۳۶۱ هزار واحد عبور کرد. ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تا به این لحظه با دادوستد تعداد یک میلیارد و 479میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 712میلیارد تومان در 160هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس رشد 4352 واحدی را به ثبت رسانده و در ارتفاع 361 هزار واحد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام هم تا به این لحظه به نام نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس شده است.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم تا کنون روز متعادل و مثبتی را پشت سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 1203واحد، کل (هموزن) 1450واحد، قیمت (هموزن) 968واحد، آزاد شناور 5587واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم نیز به ترتیب 3728و 7083واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم تا به این لحظه با معامله 619میلیون ورقه به‌ارزش 366میلیارد تومان در 93هزار نوبت، آیفکس 69واحد رشد کرده و در ارتفاع 6480واحد قرار گرفته است.

رشد 49 هزار واحدی شاخص بورس در آخرین ماه پاییزشاخص بورس 2723 واحد رشد کرد

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT47 واژه های کاربردی مرتبط بورس تهران شاخص بورس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس تهران شاخص بورس بورس تهران شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با ۸ هزار و ۴۴۵ واحد افزایش معادل یک و ۱۳ صدم درصد در محدوده ۷۵۳ هزار و ۴۳۹ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی، شبندر و وبملت از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های اخابر، حفارس، سهرمز، وپارس و سابیک با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های فولاد، ذوب، فملی، خودرو، شپنا، وبملت، کاما و شستا هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۲۸۹ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۴۹۶ واحد رسید.
نماد‌های آریا، فصبا، زاگرس، شگویا، ارفع و آریان از نماد‌های با تاثیر مثبت و نماد‌های فزر، وهور، آ س پ، هجرت و ثپردیس از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۴۶۱ نماد مثبت برابر ۳۴۱ نماد منفی بود. ۹۲ صف خرید مقابل ۴۱ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به مثبت ۲۶۰ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۱۰ میلیارد و ۷۷۰ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و ۴۶۶ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۴ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس به مدار برگشت؟
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۲۵ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۲۵ واحدی شاخص کل بورس
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • افزایش ۱۶ هزار و ۵۸۵ واحدی شاخص کل بورس