Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قلعه‌نویی با وجود آنکه او در پست هافبک دفاعی امید نورافکن و مهدی کیانی را در اختیار دارد، ولی بدش نمی‌آید عزت‌اللهی را هم جذب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در ماه‌های اخیر و به‌ویژه پس از تداوم نیمکت‌نشینی سعید در اوپن بلژیک، شایعات زیادی درباره بازگشت این بازیکن به لیگ برتر مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته عزت‌اللهی با باشگاه روستوف قرارداد دارد و بازیکن آن‌ها به حساب می‌آید، بنابراین اگر سپاهان بخواهد این بازیکن را جذب کند باید پول رضایتنامه او را پرداخت کند.

امیر قلعه‌نویی، اما اعلام کرده مشکلی برای پرداخت پول رضایتنامه این بازیکن ندارند. صحبت‌های مقدماتی با نزدیکان سعید صورت گرفته و هیچ بعید نیست این انتقال صورت بگیرد. در حال حاضر باشگاه‌هایی، چون سپاهان و تراکتور می‌توانند پول رضایتنامه عزت‌اللهی را پرداخت کنند. در تابستان امسال هم باشگاه استقلال خواهان جذب سعید بود و حتی مذاکراتی با او از طریق علی خطیر داشت، اما عزت‌اللهی سر از اوپن درآورد. در حال حاضر هم هافبک سابق تیم ملی چیزی در این‌باره نمی‌گوید. هر بار که از او درباره بازگشتش به ایران سؤال می‌کنیم می‌گوید هیچ‌چیز مشخص نیست. دیروز هم وقتی از او درباره بازگشت دوباره‌اش به لیگ برتر سؤال کردیم اعلام کرد هنوز تصمیمی نگرفته است، اما جدایی این بازیکن از اوپن قطعی است، چون قراردادش با آن‌ها به پایان می‌رسد. نکته اینجاست که امید ابراهیمی هم قراردادی ۶ ماهه با این باشگاه بلژیکی بسته بود.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان امیر قلعه نویی سپاهان سعید عزت اللهی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ

تیم ملی فوتبال ایران شامگاه امروز (سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد برابر ترکمنستان قرار خواهد گرفت تا بازی چهارم خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام دهد. دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. برای تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲ گل) و سردار آزمون، محمد محبی و امید نورافکن گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال ایران اکنون با هفت امتیاز در صد جدول گروه E این رقابت‌ها قرار دارد. تیم ازبکستان نیز با هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است.

امیر قلعه نویی برای این دیدار حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی را به عنوان بازیکنان اصلی راهی میدان کرد.

دیگر خبرها

  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • تصویری عجیب از وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه ترکمنستان | اعتراض قلعه نویی بی دلیل نبود
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • جانشین سردار آزمون کیست؟
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد