Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با حکم فرمانده ناجا، سرتیپ پاسدار "محمد شرفی" به سمت جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری پلیس، با دستان مبارک مقام معظم رهبری، سردار"محمد شرفی" به درجه سرتیپی نائل شد.
همچنین با حکم سردار" حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی، سرتیپ پاسدار "محمد شرفی" به سمت جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این سردار "محسن فتحی زاده" جانشین معاون هماهنگ کننده بود و سردار " محمد شرفی" به عنوان رئیس پلیس پیشگیری ناجا فعالیت می‌کرد

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت‌های پلیس با قوت ادامه دارد، گفت:با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که با حضور سردار حسین ساجدی نیا، معاون عملیات فراجا، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا و ... و به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، رئیس جمهوری، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی گفت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن‌گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامد‌های طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

رادان همچنین گفت: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند. وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است