Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-19@03:36:04 GMT

درب ضد سرقت

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۰۷۱۳

یکی از مسائل مهمی که برای تمام افراد اهمیت ویژه ای دارد تأمین امنیت و جلوگیری از سرقت اموال خود است. در گذشته مردم از روش های مختلفی مانند استفاده از حفاظ برای جلوگیری از سرقت استفاده می کردند. این روش ها معمولاً امینت زیادی ایجاد نمی کرد و سارقین به راحتی با شکستن آنها به هدف خود می رسیدند. اما امروزه با ساخت انواع درب ضد سرقت که درواقع ایمن ترین و مطمئن ترین روش برای ایجاد امنیت خانه ها هستند بسیاری از افراد تمایل دارند درب های قدیمی خود را با درب ضد سرقت تعویض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع مختلفی از درب ضد سرقت ایرانی، ترک و چینی در بازار ایران موجود هستند که از مزایای زیادی برخوردار هستند و این مزایا افراد زیادی را ترغیب کرده اند که درب های قدیمی و معمولی را با این درب های ایمن جایگزین کنند.

تعویض درب قدیمی با درب های ضد سرقت بدون تخریب و بنّاییمراحل مختلفی دارد که به شرح زیر هستند:

1- اندازه گیری داخل به داخل چهارچوب درب قدیمی

 2- ساخت درب ضد سرقت با توجه به ابعاد اندازه گیری شده

3- جوش دادن چهارچوب درب ضد سرقت روی چهارچوب درب قدیمی

4- پر کردن پشت چهارچوب درب ضد سرقت توسط مصالح ساختمانی مانند سیمان و ماسه به منظور افزایش مقاومت درب

5- نصب روکوب های چوبی بر روی چهارچوب فلزی قدیمی برای پوشاندن آن

 

اگر تصمیم به تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت دارید معمولا اولین چیزی که در خرید درب ضد سرقت برای اکثر افراد اهمیت دارد زیبایی در است. انواع درب های ضد سرقت در طراحی و رنگ های مختلفی به بازار عرضه می شوند. درب های ضد سرقت قهوه ای و سفید بیشترین درب های موجود در بازار هستند و از این میان درب ضد سرقت سفید از محبوبیت زیادی برخوردار است و بسیاری از افراد این نوع در را به سایر درب ها ترجیح می دهند. بر اساس آنچه که در روانشناسی رنگ ها آمده است، به طور کلی رنگ سفید استرس را کاهش می دهد و با حس آرامش و شادی همراه است. بنابراین، اگر به دنبال خانه ای ایمن و زیبا هستید پیشنهاد می کنیم درب ضد سرقت سفید را انتخاب و آن را جایگزین درب های قدیمی تان کنید.

در فروشگاه مومن در انواع درب های ضد سرقت مرغوب، باکیفیت و زیبا موجود هستند و شما با مراجعه به این فروشگاه با دنیایی از درب های ضد سرقت مواجه می شوید و می توانید از میان آنها درب مطابق با سلیقه تان و دکوراسیون منزلتان را انتخاب کنید. این درب ها آرامش و امنیت را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، ساختمان تاریخی و قدیمی بورس اوراق بهادار دانمارک در مرکز «کپنهاگ»، پایتخت این کشور طعمه حریق شده است.

ایسنا در خبری نوشت: این بنا یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های این شهر است که بخش‌هایی از آن در شعله‌های آتش، فروریخته است.

گفته می‌شود همه افراد حاضر در این ساختمان توانستند آن را ترک کنند و مردم نیز برای بیرون آوردن برخی از نقاشی‌های تاریخی آن تلاش کردند.

وزیر فرهنگ دانمارک گفت میراث فرهنگی ۴۰۰ ساله این کشور در آتش سوخته است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895875

دیگر خبرها

  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • نظر فاضل میبدی در مورد گشت ارشاد با روش قدیمی: خلاف شرع و عقل است
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • هوادار قدیمی سپاهان: 45 سال است هوادار این تیمم؛ داوری باعث این وضعیت شده! / فیلم
  • قدیمی‌ترین پیتزافروشی تهران پلمب شد + عکس
  • پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب
  • قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران پلمب شد
  • این پنج شهر از تهران قدیمی‌تر هستند
  • آتش سوزی گسترده ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله/ عکس
  • امنیت؛ خط قرمزی غیرقابل گذشت