Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس فتا: بازاریاب قدیمی شرکت بیمه‌ای که پس از ترک کار، یک میلیارد و 500 میلیون ریال از آن شرکت کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
به گزارش آریا و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا گفت: مدیرعامل یک شرکت خدمات بیمه‌ای با در دست داشتن شکایتی از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای «ناحیه 31 تهران» به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد با تماس‌های تلفنی از سوی بیمه گذاران این شرکت، متوجه شدیم که شخصی ناشناسی وارد سیستم بیمه شده و پس از واردشدن به برنامه صدور بیمه شخص ثالث و بدنه اتومبیل و هر 2 دقیقه یک بار برای مشتریان شرکت، بیمه نامه صادر یا بیمه نامه‌ها را فسخ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با دریافت شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس فتا مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند، افزود: ظن اینکه متهم از کارکنان شرکت فعلی یا سابق شرکت است، در تحقیقات پلیسی قوت گرفت و کارآگاهان به تحقیق در این خصوص پرداختند.
وی با بیان اینکه کارآگاهان موفق شدند، مردی 41 ساله از کارکنان سابق شرکت را شناسایی کنند، بیان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم در مخفیگاهش گرفته شد.
رئیس پلیس فتا گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، تیمی از کارآگاهان پلیس فتا به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند، پس از مدتی مراقبت‌های ویژه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
این مقام انتظامی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا اظهار داشته به عنوان بازاریاب شرکت بوده، ولی شرکت بابت 12 سال سنوات خدمتی، حق و حقوقی پرداخت نکرده و برای انتقام جویی از شرکت با داشتن نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شرکت بیمه شده و ضمن تعامل با بیمه گذاران، بیمه نامه‌های ثالث را صدور یا فسخ می‌کرده و مبالغی از این بابت دریافت کرده است.
کاظمی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را یک میلیاد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.
سرهنگ مرادی، سرکلانتر دهم پایتخت
کشف 11 کیلو تریاک در خودروی جاساز شده
سرکلانتر دهم پایتخت از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر و کشف 11 کیلو و 150 گرم تریاک از خودرو وی خبر داد.
سرهنگ عباس مرادی گفت: عوامل گشت ضربت سرکلانتری دهم برای پیشگیری از وقع جرم در حال گشت زنی در محدوده کلانتری بودند که مشاهده می‌کنند راننده یک دستگاه خودروی سواری 405 نوک مدادی در تره بار مرکزی واقع در اتوبان آزادگان بلافاصله با دیدن عوامل گشت سرکلانتری صندلی راننده خودرو را می‌خواباند و خود را در داخل خودرو پنهان می‌کند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران سرکلانتری برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک می‌شوند گفت: با نزدیک شدن عوامل گشت کلانتری به خودروی مشکوک، راننده آن به سرعت خودرو را روشن می‌کند و از محل متواری می‌شود.
وی تصریح کرد: دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و پس از تعقیب و گریز 25 دقیقه ای، خودروی متهم در میدان بخشنده عبدل آباد با شلیک چند تیر هوایی متوقف و راننده آن دستگیر می‌شود.
سرکلانتر دهم با اشاره به اینکه متهم هنگام فرار به دو دستگاه خودروی سواری آسیب رساند ابراز داشت: در بازرسی از خودرو متهم 8 بسته تریاک در مجموع به مقدار 11 کیلو و 150 در داخل صندوق عقب خودرو به صورت جاساز شده کشف شد.
مرادی با بیان اینکه متهم 20 ساله بوده و در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرده است افزود: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به کلانتری 152 خانی آباد منتقل و با تشکیل پرونده‌ای در این خصوص به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران
دزدان گرسنه در کمین پیک های موتوری رستوران ها
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 3 سارق زورگیر با 30 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان از پیک‌های موتوری حامل غذا زورگیری می‌کردند.
سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در گفتگو با پایگاه خبری پلیس ابراز داشت: هیجدهم مهر پرونده‌ای با موضوع زورگیری به همراه یک متهم به نام فرید 34 ساله از کلانتری 147 گلبرگ به پایگاه چهارم پلیس آگاهی برای شناسایی 2 همدست وی ارسال شد.
وی بیان کرد: شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی گفت: در رستورانی به عنوان پیک مشغول بکار هستم که در روز حادثه  سفارش غذایی به مقصد تهرانپارس اعلام شد و پس از طبخ غذای سفارش داده شده، من برای تحویل غذا مراجعه کردم، با رسیدن به آن محل موتورسیکلت را پارک کردم و قصد تحویل سفارش را داشتم که سه جوان به سمتم حمله ور شدند و پس از تهدید با شوکر و ضرب و شتم سلاح سرد، غذا و مبلغ 300 هزار تومان وجه نقدی که همراهم بود گرفتند و بلافاصله از محل گریختند.
نثاری با اشاره به اینکه شاکی پس از مدتی تعقیب دزدان مشاهده کرده بود یکی از سارقان وارد ساختمانی در همان حوالی شده است ادامه داد: در تحقیقات پلیسی، توسط ماموران کلانتری 147 گلبرگ سارق شناسایی و دستگیر شده بود.
وی در ادامه اضافه کرد: متهم که مدعی بود نشانی از همدستانش ندارد، شناسایی مخفیگاه همدستان وی در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که پرونده‌های مشابه دیگری به همین شیوه در پایگاه چهارم در حال رسیدگی است که با تجمیع این پرونده‌ها و مراجعه به محل‌های سرقت، کارآگاهان موفق به شناسایی سارقان و سپس مخفیگاه آنان در غرب پایتخت شدند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی عنوان کرد: تردد مجرمان تحت نظر قرار گرفت تا اینکه با هماهنگی‌های قضایی هر 2 سارق در مخفیگاهشان دستگیر و به پایگاه چهارم برای تحقیقات تکمیلی منتقل شدند.
وی اضافه کرد: هر 3 ساق به همدستی با یکدیگر در سرقت از پیک‌های موتوری رستوران‌ها اقرار کردند و تاکنون 21 تن از مال باختگان شناسایی شده اند.
رئیس پایگاه چهارم عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر 3 سارق با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کلاهبرداری یک و نیم میلیاردی شرکت بیمه گر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام‌ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت‌وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری‌ها پیشگیری می‌شود.

بوکان با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد